FriskFrejdig 2 Skrevet 27. Juni, 2016 De herre En akut efterspørgsel, da de potentielt gælder et besøg senere i aften. Det omhandler "New Babe" der reklamere inde på annonceligt lige nu. Jeg har lige talt i telefon med hende, og hun lyder flink og priserne er overkommelige. Jeg kunne dog godt tænke mig at høre, om der er nogen som har erfaring med hende, før jeg tager derud. Hun befinder sig i lystrup, Rokhøj. Har set flere annonce med denne adresse - er det et bodel eller lign? Og er der nogen der har generel erfaring med det sted i så fald? https://annoncelight.dk/showad/202482 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 294 Skrevet 27. Juni, 2016 Jeg har haft flere gode oplevelser på stedet, men kender ikke "New babe". Det er lidt blandet om billederne er ægte, men de her ser mere ægte ud end de modelfotos de bruger ind imellem. Så jeg ville da sige "Go for it" Stedet er i øvrigt et diskret sted i et industrikvarter. Pigerne plejer at være der et par uger ad gangen, og det er mit indtryk, at de bor der, mens de er her. Jeg har i hvert fald engang vækket en der, hvor jeg tilfældigvis var i nærheden først på dagen. Hvis du tager afsted, håber du vil skrive et par om pigen og besøget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FriskFrejdig 2 Skrevet 27. Juni, 2016 Tak! Tror jeg måske giver den et skud. Ved du hvordan parkeringsmulighederne er derude? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 294 Skrevet 27. Juni, 2016 Der er plads til parkering lige foran huset, men hvis du ikke vil flashe din bil på adressen, holder du bare på vejen lidt derfra. Så det er nemt at parkere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
a-psycho1 39 Skrevet 27. Juni, 2016 http://kitty-kats.net/threads/bretona-sevella-29-dec-2015-x131-5600px.2374236/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FriskFrejdig 2 Skrevet 27. Juni, 2016 Årh, fanme ærgerligt, håbede lige :/ Tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FriskFrejdig 2 Skrevet 27. Juni, 2016 Årh hvor pisse irriterende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 11. Juli, 2016 Var der i lørdags (9/juli-16) og det var ikke "New Babe" det var en Ca 35 årige kvinde fra Rusland. Men hun kunne sit kram! Desværre bare ikke min type, så oplevelsen var blandet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg