Hop til indhold
FriskFrejdig

New Babe - Rokhøj, Lystrup

Recommended Posts

De herre :-)

En  akut efterspørgsel, da de potentielt gælder et besøg senere i aften. :)

Det omhandler "New Babe" der reklamere inde på annonceligt lige nu. Jeg har lige talt i telefon med hende, og hun lyder flink og priserne er overkommelige. Jeg kunne dog godt tænke mig at høre, om der er nogen som har erfaring med hende, før jeg tager derud. :-)

Hun befinder sig i lystrup, Rokhøj. Har set flere annonce med denne adresse - er det et bodel eller lign? Og er der nogen der har generel erfaring med det sted i så fald? :)

https://annoncelight.dk/showad/202482

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft flere gode oplevelser på stedet, men kender ikke "New babe". Det er lidt blandet om billederne er ægte, men de her ser mere ægte ud end de modelfotos de bruger ind imellem. Så jeg ville da sige "Go for it" :-)

Stedet er i øvrigt et diskret sted i et industrikvarter. Pigerne plejer at være der et par uger ad gangen, og det er mit indtryk, at de bor der, mens de er her. Jeg har i hvert fald engang vækket en der, hvor jeg tilfældigvis var i nærheden først på dagen.

Hvis du tager afsted, håber du vil skrive et par om pigen og besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er plads til parkering lige foran huset, men hvis du ikke vil flashe din bil på adressen, holder du bare på vejen lidt derfra. Så det er nemt at parkere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der i lørdags (9/juli-16) og det var ikke "New Babe" det var en Ca 35 årige kvinde fra Rusland.  Men hun kunne sit kram!  Desværre bare ikke min type,  så oplevelsen var blandet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...