Kramme Bamse 44 Skrevet 27. Juni, 2016 Jeg ville egentlig gerne vide, om nogen klinikker eller selvstændige piger synes, eller om nogen af brugerne selv har oplevet, at man kan være for ung som klient selvom man er myndig? Selv er jeg "kun" 19 og har købt mig til sex før et par gange. Til dem af jer, som finder denne alder for ung, kan du/I specificere, hvorfor det betyder noget, om jeg er 19 eller 31? Ikke fordi at jeg vil brokke mig, for det er helt op til jer, hvilke personer I vælger som klienter. Dog vil jeg gerne forstå, hvad det er, som får jer til at vige fra mig på grund af min forholdsvis lave alder i sammenlignet med jeres sædvanlige klienter, når jeg er både er myndig og villig til at betale, for det jeg vælger på menuen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tarec 32 Skrevet 27. Juni, 2016 Tror det handler om opførelse og respekt. Uden at skære alle over en kam, har nogle unge drenge måske ikke samme respekt og menneske syn over for de dejlige damer som yder disse services. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asschampion 77 Skrevet 27. Juni, 2016 Kramme Bamse skrev, for 9 minutter siden: Jeg ville egentlig gerne vide, om nogen klinikker eller selvstændige piger synes, eller om nogen af brugerne selv har oplevet, at man kan være for ung som klient selvom man er myndig? Selv er jeg "kun" 19 og har købt mig til sex før et par gange. Til dem af jer, som finder denne alder for ung, kan du/I specificere, hvorfor det betyder noget, om jeg er 19 eller 31? Ikke fordi at jeg vil brokke mig, for det er helt op til jer, hvilke personer I vælger som klienter. Dog vil jeg gerne forstå, hvad det er, som får jer til at vige fra mig på grund af min forholdsvis lave alder i sammenlignet med jeres sædvanlige klienter, når jeg er både er myndig og villig til at betale, for det jeg vælger på menuen. Synes bare du skal få dig noget erfaring. Længere er den ikke... Smut du bare ud og mød dig nogle dejlige damer... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 27. Juni, 2016 En del skriver et bestemt alderssegment, en laveste eller en højeste alder. I de tilfælde giver det sig selv. I alle andre tilfælde, så spørg, hvis du er i tvivl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Jill Skrevet 27. Juni, 2016 Jeg er enlig med tarec, derud over er det selvføgelig god ide at have dit id kort med , og kan vise du er 19 år og ikke fx 17. Vil du have alm sex sex jeg det ikke som et problem, men gik du efter det vilde SM , ville jeg anbefale dig at vente nogle år og lære dig selv og det alm frække først at kende. Nogle piger vil kke have fx nogle under 25 år, andre piger vil ikke nogle over 50 år vi er forskellige og det skal der været plads til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kramme Bamse 44 Skrevet 27. Juni, 2016 Asschampion skrev, for 7 minutter siden: Synes bare du skal få dig noget erfaring. Længere er den ikke... Smut du bare ud og mød dig nogle dejlige damer... Kan ikke få så meget konstruktivt ud af din kommentar, men tak for din tid alligevel. (Undskyld hvis jeg lyder arrogant). Jeg fortryder lidt at inkludere min egen alder i oplægget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asschampion 77 Skrevet 27. Juni, 2016 Kramme Bamse skrev, for 3 minutter siden: Kan ikke få så meget konstruktivt ud af din kommentar, men tak for din tid alligevel. (Undskyld hvis jeg lyder arrogant). Jeg fortryder lidt at inkludere min egen alder i oplægget. Det var ikke ment negativt overhovedet. Mener bare at jeg ikke kan se nogen grund til du sku være for ung... Bare en anden måde at sige det på. Sorry hvis det lød arrogant eller noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kramme Bamse 44 Skrevet 27. Juni, 2016 Asschampion skrev, for 1 minut siden: Det var ikke ment negativt overhovedet. Mener bare at jeg ikke kan se nogen grund til du sku være for ung... Bare en anden måde at sige det på. Sorry hvis det lød arrogant eller noget Intet problem, min ven. Jeg mistolkede din hensigt. Tak for indlægget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Asschampion 77 Skrevet 27. Juni, 2016 Det sker desværre over beskeder af og til... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 28. Juni, 2016 Jeg kan kun tale for mit eget vedkommende, men nogle af de unge fyre kan have en forestilling om hvordan man skal knalde en glædespige - hun skal bare have den hårdt og brutalt. Hvis man skal have for mange af den slags gæster om dagen, så kommer man altså til at gå lidt bredsporet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kramme Bamse 44 Skrevet 28. Juni, 2016 Maii Love skrev, for 16 minutter siden: Jeg kan kun tale for mit eget vedkommende, men nogle af de unge fyre kan have en forestilling om hvordan man skal knalde en glædespige - hun skal bare have den hårdt og brutalt. Hvis man skal have for mange af den slags gæster om dagen, så kommer man altså til at gå lidt bredsporet Nu er jeg hverken selv kvinde eller inde i branchen, men jeg forstår dig udemærket godt. Tak for svaret! Når jeg forestiller mit næste besøg hos en pige, har jeg bestilt tid til 1-2 timer, hvor jeg hovedsageligt fokuserer på at give massage og oralt til pigen (Jeg elsker begge dele). Kan dette på nogen måde være et problem for pigen, så længe jeg betaler, hvad hun ønsker? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maii Love Skrevet 28. Juni, 2016 Kramme Bamse skrev, for 17 minutter siden: Når jeg forestiller mit næste besøg hos en pige, har jeg bestilt tid til 1-2 timer, hvor jeg hovedsageligt fokuserer på at give massage og oralt til pigen (Jeg elsker begge dele). Kan dette på nogen måde være et problem for pigen, så længe jeg betaler, hvad hun ønsker? Igen kan jeg kun tale for mit eget vedkommende; men umiddelbart nej Men hør da den enkelte pige ad - nogle piger bryder sig ikke om at blive slikket, så er hun nok ikke pigen for dig. Det samme gælder hvis hun ikke bryder sig om at blive masseret, så er hun heller ikke pigen for dig - bare fordi man får penge for noget der er rart for nogen, så er det ikke nødvendigvis rart for den enkelte. Derfor er det ofte nødvendigt at forventningsafstemme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg