Hop til indhold
billy bob

tur til Thailand. HJÆLP :)

Recommended Posts

hej Gutter. 

som jeg kan læse her inde er der en del af jer der er meget erfaring med Thailand (Pattaya)

jeg har personligt aldrig været der, så nu skal det være. dog har jeg lige et par spørgsmål hvis i kunne hjælpe ville jeg blive glad :) 

1. Hvor stor skal budget være inde man tager afsted. jeg tænkte selv på 10-15k? 

2. hvilket flyselskab kan i anbefale. kan se norwegian har biletter til 4000k ca. tur retur.?

3. hvor lang tid vil i anbefale, har selv tænkt på 14 dage ca. men er det for kort tid ?

4. Hvor skal man bo i pattaya. vil gerne have et sted hvor man kan have damer på besøg og et sted for der er roligt om natten og slevføldig ikke alt for lang fra gaden :D kvaliteten af hotellet må gerne være i den bedre ende. ? ( det er nok har jeg har den største usikkerhed da jeg aldrig har været det før. )

5. er der nogle sted som folk vil anbefale der nede ? 

6. som singel fyr er der så nogle stede man ikke skal gå ? 

7. hvis der er nogle der er indtrasseret i at taget med så skriv. skal dog siges at det bliver en mande tur med stort M. og der skal være mulighed for at gøre det men har lyst til. ?

Mvh. bob 

PS. mange tak for hjælpen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Zeus har skrevet nogle meget omfattende betragtninger som førstegangsbesøgende i Thailand, dem kunne du med fordel nærlæse.

Det er svært at give konkrete anbefalinger, vi er alle meget forskellige.

1) beregn 1k pr. dag i lommepenge. Dertil 5-10k til fly og hotel. Der går jo hurtigt 5-700 til damer og gå i byen.

2) Zeus er glad for Norwegian, jeg selv er meget glad for Emirates og et par timers stop over i Dubai.

3) Mere end 14 dage i Pattaya kan blive for lang tid. Så hellere kombinere det med andre steder i Thailand. Jeg er også glad for Bangkok.

4) Der er så mange valg, som førstegangsbesøgende vil jeg anbefale dig at kigge et hotel omkring soi 10, fra Beach Road og op til Soi Buchao. Jeg selv er blevet glad for en lejlighed i bebyggelsen View Talay 6.

5) Det hele. Prøv det hele :P

6) Mnjaaah. De helt mørke gyder, men det giver sig selv. Men er der andre mennesker, så skal du bare afsted. Husk et åbent sind.

7) Har ikke lige nogen planer på tapetet i øjeblikket.

 

BB

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med hensyn til flybillet, så kig både på pris og rejsetid. Nogle foretrækker direkte flyvning, mens andre gerne vil strække ben. Derudover ser jeg også lidt på hvilke fly der flyves med mht om man fx kan se film undervejs. Selv har jeg prøvet både Thai Airways (direkte flyvning) og Aeroflot (mellemlanding i Moskva og ingen skærm i sædet på ruten København-Moskva). Begge selskaber er på højde med hinanden.

Norwegian har jeg prøvet på en tur over Atlanten. Der var lidt lufthuller på turen. Dette udnyttede de til nærmest ikke at udlevere væske undervejs.Hos Norwegian skal du også huske selv at tage høretelefoner med hvis du vil se film eller høre musik. Disske kan dog købes på flyet ligesom et tæppe kan lejes.

 

Tag at brug fx. www.travelmarket.dk eller appen skyscanner til at finde de billigste priser.

 

Der findes ikke et endegyldigt svar på hvilket selskab der er bedst. Det kommer an på dine præferencer. Men en pris på 3-4000 kr inkl indtjekket baggage er en ok pris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Billy Bob du bliver sgu nød til selv at læse lidt her på fora. Start med den gode anmeldelse Zeus har lavet Thailand maj 2016 der får du svar og masser af oplysninger om pattaya. og der er mange andre anmeldelser hvis du gider at søge lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
billy bob skrev, den 27/06/2016 at 16:37:

synes jeg har læst en del. og synes godt nok også der er meget spil information. men tak for dit svar. 

Ja da, klart at du skal sortere i den information du får, og udvælge det som du kan bruge

Jeg er enig i at du skal regne ca 1k pr dag til fornøjelse og mad mm

Du skal ikke være nervøs for noget i Thailand, bare have din sunde fornuft med

Jeg ville nok også anbefale en uge i Pattaya og en i Bangkok, til din første tur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Billy Bob,

1. Regn med mindst 1000 kr om dagen. Hvis du bliver glad for go go barer, så koster det en del mere end Beerbarerne. Vær ikke fedtet med ladydrinks eller at give en omgang til pigerne i baren hvis du spiller pool med dem. Du vil opleve at penge og smil er de to vigtigste ting at tage med.

2. Jeg har prøvet de 3 gængse flere gange og kan anbefale alle 3 selskaber. Thai direkte koster normalt 5000-7500 kr for en retur. Norwegian direkte kan findes billigere hvis du bestiller i god tid, men vær opmærksom på ekstra gebyr for baggage, sæde og mad ombord. Emirates fløj jeg med over Dubia i februar og det kostede mig kun 4300 kr. Fede fly (Airbus A380) og god service. Du får lige strukket ben i Dubia og det er fint nok på vejen til asian. Lidt øv på tilbage turen, hvor jeg helst bare vil hjem. Men alle tre ture kan anbefales, så det er mest dagsprisen der bør spille ind på dit valg.

3. Jeg tager normalt ca 14 dage. 1 uge i Bangkok og 1 uge i Pattaya. Elsker kontrasten mellem storby og badeby.

4. Vælg et hotel i Pattaya Central omkring second Road. Jeg har prøvet flere hoteller men kan i hvertfald anbefale Intimate by Tim Boutique. I lavsæson kan du få værelser med kar, brus og balkon for ca. 250-300 kr pr overnatning (ca 400 i højsæson) Brug f.eks. booking.com eller Hotels.com til booking. Det ligger ret godt i forhold til alt. Tæt på LK Metros go go barer. Soi bukhaos listige barer og kort afstand til Walking Street. 

5. Prøv det hele og dan dig dit eget indtryk. Nogle aftener er det fedt at være på Walking Street. Andre aftener er det hyggeligt at sludre med damer på soi6. Nogle foretrækker også at støver damer/ladyboys op på beachroad, men der har jeg ikke selv erfaringer. Jeg elsker massage i løbet af dagen. Det koster ca  200 baht for 1 times oliemassage eller fodmassage. Det gør jeg næsten hver dag. Det er skønt og hvis du smiler og pjatter lidt med pigerne, så vil du få fyrstelig behandling. Husk drikkepenge (mindst 100 baht).

6. Du vil ikke føle dig utryg i Pattaya. Gå på de befærdede steder og brug din sunde fornuft. Drik dig ikke i hegnet og undgå at gøre en thaipige vred. De er ikke til at spøge med hvis først de tænder af.

7. Så skal du være hurtig, da jeg rejser om 14 dage :)

God tur derned .... Det vil forandre dig for evigt!

//Soulman69

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

hej Gutter. 

som jeg kan læse her inde er der en del af jer der er meget erfaring med Thailand (Pattaya)

jeg har personligt aldrig været der, så nu skal det være. dog har jeg lige et par spørgsmål hvis i kunne hjælpe ville jeg blive glad :) 

1. Hvor stor skal budget være inde man tager afsted. jeg tænkte selv på 10-15k? 

2. hvilket flyselskab kan i anbefale. kan se norwegian har biletter til 4000k ca. tur retur.?

3. hvor lang tid vil i anbefale, har selv tænkt på 14 dage ca. men er det for kort tid ?

4. Hvor skal man bo i pattaya. vil gerne have et sted hvor man kan have damer på besøg og et sted for der er roligt om natten og slevføldig ikke alt for lang fra gaden :D kvaliteten af hotellet må gerne være i den bedre ende. ? ( det er nok har jeg har den største usikkerhed da jeg aldrig har været det før. )

5. er der nogle sted som folk vil anbefale der nede ? 

6. som singel fyr er der så nogle stede man ikke skal gå ? 

7. hvis der er nogle der er indtrasseret i at taget med så skriv. skal dog siges at det bliver en mande tur med stort M. og der skal være mulighed for at gøre det men har lyst til. ?

Mvh. bob 

PS. mange tak for hjælpen 

Hej Bob,

Fedt at du nu tager afsted. Min eneste fortrydelse ved at tage til Pattaya var at jeg ikke fik gjort det noget før. Var midt 30'erne da jeg var på min første tur.

Her er mine forslag:

  1. Kommer selvfølgelig helt an på hvor længe du skal være afsted. Den måde du finder ud af hvor meget du skal bruge er at du laver et budget og så ligger du 15-20 pct. oveni.  Hvad skal dit hotel koste? I den gode ende er det alt fra 250-500 pr nat for 4 stjerner og for 5 stjerner er det fra 500 og op. Hvor vil du spise? Spiser du street food koster et måltid 30 kr, men hvis du vil spise steak hver dag så koster det mere. Prøv at fortæl lidt om hvordan du ser din dag gå så kan jeg fortælle dig hvad det vil koste.
  2. Jeg bruger kun Thaiair så kan ikke anbefale andre.
  3. 14 dage er fint. Jeg har selv været afsted i alt fra 4 dage til 1 måned.
  4. Alle som i ALLE hoteller er ok med at man har damer på besøg. Bare du booker dit værelse til 2 personer så kan de heller ikke sige noget til det for så har du ret til at der er 2 personer på dit værelse. Har hørt om nogle hoteller der beder om en fee for en ekstra person, men det er kun hvis du har booket værelset til 2 personer. Hvis du er typen der gerne vil være helt sikkert med en reel bekræftelse fra dit hotel så skriv dem en mail inden du tager afsted og hør om de er ok med at du har gæster på dit værelse nu hvor du booker det til 2 personer. Angående lokation så brug Agoda eller lignende og vælg center pattaya, south pattaya og north pattaya som dine søgekriterier. Er den bedre ende 4-5 stjerner eller 3-5 stjerner. 
  5. Soi 6 for Short time og fest. Soi 7 og Soi 8 for beerbars. LK Metro og Walking Street for Agogo's. Walking Street for diskoteker. Der er Gentleman clubs og Blowjob bars spredt rundt omkring. Dem kan du finde med lidt google søgning.
  6. Ikke hvad jeg har oplevet. Bare brug din sunde fornuft og husk at smil og lad vær med udvis aggressiv adfærd.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...