Hop til indhold
Philip

Hvor kan man få rigtig Thai massage uden happy ending?

Recommended Posts

Har brug for en god omgang Thai massage til min dårlige ryg.

I Thailand kan man altid finde et sted med god Thai massage hvor de kan knække ens ryg og sætte det hele på plads, men ikke i dk..

Hvor på sjælland kan man få en god gang Thai massage af en der kan finde ud af det og uden happy ending?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Philip skrev, for 16 minutter siden:

I Thailand kan man altid finde et sted med god Thai massage hvor de kan knække ens ryg og sætte det hele på plads, men ikke i dk..

Hvor på sjælland kan man få en god gang Thai massage af en der kan finde ud af det og uden happy ending?

http://www.pikunthaimassage.com 

rigtig dygtige damer, og ingen ekstra ydelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan også anbefale dette sted  Suphaphorn. Det ligger på Blegdamsvej 70. Man skal ikke undervurdere betydningen af svine held når man skal finde en P-plads. Massagen er fantastisk og pigerne hjælper ofte hinanden så four hand massage sker ofte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Philip skrev, den 27/6/2016 at 11:01:

Saratip i Rødovre Centrup.

Super god massage, søde piger, og ingen happy ending.

Og så koster det ikke alverden ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er også Maechan ved Svanemøllen Station. Hun tager godt fat, og giver ikke ekstra. Der er også en yngre model, ved ikke om hun er helt så disciplineret mht ekstra, hihi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Shinny

Maechen giver også extra.

Philip man kan få thaimassage uden extra ALLE steder det er bare at vælge extra fra, et nej tak bliver respekteret måske skal det siges flere gange men du kan sagtens få massage uden extra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rider: oki, det vidste jeg ikke. De plejer ellers at være flinke til at spørge! Måske jeg skulle prøve at ligge med røven bar næste gang, hun er jo rigtig sød.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Philip skrev, den 27/6/2016 at 11:01:

Formelt må de ikke. Ledmanipulation (defineret som kriopraktisk behandling i loven) kræver autorisation i DK. Selv fysioterapeuter må måske ikke ... Hvis der opstår en skade er de derfor ekstra ilde stedt. Jeg tror en del af dem er klar over det og derfor undlader at udføre det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 39 minutter siden:

Formelt må de ikke. Ledmanipulation (defineret som kriopraktisk behandling i loven) kræver autorisation i DK. Selv fysioterapeuter må måske ikke ... Hvis der opstår en skade er de derfor ekstra ilde stedt. Jeg tror en del af dem er klar over det og derfor undlader at udføre det.

Vildt enig med Bebop her. (Er det også i mange andre ting).

Fysioterapeuter og massører er uddannet til at behandle muskelsmerter - dog på forskellig måde. Dette har jeg talt med min fysioterapeut og massør om. 

De er begge kvinder, men bare rolig, det er bare ærbart hos begge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...