Hop til indhold

Recommended Posts

Så har jeg været på grisestien i Barcelona igen.

Aftalte et møde onsdag i sidste uge med Maria fra Argentina...

Pasion.com. Barcelona.

Lille ts, med feminine former og dejligt bløde  bryster.

Første date hos hende, i en ikke alt for prangende lejlighed tæt på Ramblaen,  havde booket en halv time for 60 euro.

Blev modtaget I døren med et smil af en velduftende Maria, der bød indenfor. Hun havde en lille lys rosa Teddy på, med matchende g trusser.

Hun fortalte mig at hun er selverhvervende, og var meget stolt af dette, havde selv betalt for turen til Europa.

Hun havde forklaret at hun var meget passiv, men godt kunne blive hård og komme.

Virkelig sød og smilende og blød.

Jeg forklarede at jeg gerne ville tage hende hårdt Og det var ok..

Kneppede hende i mund og røv benhårdt i hvad der viste Sig at være 50 min, kom på hendes bryster og ansigt.

Hun kom ikke .

Det var super lækkert.

Jeg lagde 30 Euro oveni, som tip, og spurgte hvad hun skulle lave næste eftermiddag, når jeg var færdig med job ved 18 tiden.

Om hun ville med på en date med middag og overnatning og sex hele natten.

Vi aftalte 300 Euro for Hele natten.

Hun kom til min lejlighed næste dag i flot blomstret kjole og lignede 100 en kvinde. Bliver virkeligt tændt da vi er ude og spise da kun vi to vidste at der var

Lidt x-tra gemt under kjolen. Hun gnubbende min pik med foden under bordet.

Hun var ok til Engelsk og jeg kan lidt spansk, så det var en meget hyggelig middag.

Vi tog på  klub bagefter og fik et par drinks, kyssede og gramsede,  tog  så tilbage til lejligheden og jeg lavede et par G&T s

Så blev der strippet lidt for mig og vi  kneppede som dyr i en times tid. 

Slappede lidt af i sengen, og jeg fik et Godnat Blow,  med slug, hvorefter min pik blev slikket helt ren, så jeg kunne sove med god samvittighed.

Vågnede ved 3 tiden, min pik var hoar, så jeg rullede en gummi på, og fik vækket Maria, lidt glidecreme og så en doven liggende på siden doggy til jeg kom.

Mogensex kl. 8 og så lidt kaffe og croissants, fik hendes  privat nummer, og aftalte at vi ses næste gang jeg er i Barcelona om en måneds tid.

Tænker at der måske kan etableres en rimelig fast aftale,  til en god fast pris, vi må se.

Hun er glad for anal, og nyder det virkeligt, slubrer sperm i sig med fornøjelse, og er en pige af sind 100 %. Eneste minus er at hun kun kommer Ca.  Hver anden gang og ikke kan holde sig stiv hver gang når jeg kneppet hende anal,  men super sød

Og omsorgsfuld person, lavede kaffe til mig på sengen og hentede morgenbrød, rigtig gfe.

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, denne gang var jeg heldig, synes efterhånden det er fifty fifty, har haft et par trælse oplevelser også, både i udlandet og i DK.

I DK skuffer det tit, når man betaler mellem 1 og 2 kilo for en halv til hel time, og så kommer der alle mulige ekstra udgifter på, nåååeh så du vil have adgang til 

Numsehullet, du vil have at jeg skal komme, 500 ekstra. Ikke fair når man betaler for en cocktail med alt inkl. At skulle betale oveni.

De gode oplevelser som med Maria her, hvor det hele er naturligt og man kan mærke at begge involveret nyder det er helt fantastisk.  

En TS der nyder sex, som nyder at blive kneppet, som er naturlig i sin væremåde og opfører sig helt som en pige, det er efterhånden sjældent.

I DK har der været et par stykker, Nat og Kimori, som gav den samme afslappende oplevelse. 

I Spanien og til dels også Letland,  har jeg haft de bedste oplevelser.

Vh.

Romeomand 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...