Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej folkens :)

Er der nogle er har besøgt den unge pige fra ishøj på 19år ? Kan desværre ikke ligge så kunne være kommet hvis der er en der gider hjælpe med et :) på forhånd tak . ( hun er på annoncelight)

Skrevet

Jeg skrev lidt sammen med hende i sidste uge.

Prisen for et besøg var dog helt ude i skoven, hvilket jeg også nævnte for hende.

Det lod nu ikke til at anfægte hende, og hun tilbød at jeg så kunne komme forbi til en 10 minutters tur til kr. 1.000,-

Men jeg gider simpelthen ikke bruge penge på et så kort besøg.

Jeg har nu brugt mine penge (til fuld tilfredshed) et andet sted.

Men det kunne da spændende at høre om nogen har været på besøg, og i så fald om det er pengene værd?

Skrevet

Tvivler på, at det er en seriøs. Hvorfor ingen telefonkontakt?

Skrevet

tjah, jeg skrev også en sms, fik at vide at afregning sker til fyren, som også bliver inde ved siden af - af sikkerhedshensyn...

sikkerhed er godt, men jeg bliver alligevel sådan lidt...

og så indeholdt svaret i øvrigt mest om hvad hun IKKE gør - alt i alt så springer jeg også over ;-)

Skrevet

Havde også kontakt, men med de priser hun vil have måtte jeg takke pænt nej tak.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.