Hop til indhold
Bondageguy36

Ny fransk/Italiensk pige i Vejle, sød pige.

Recommended Posts

Så tog hjernen i lille hovedet magten endnu engang, og satte alt fornuft til side, "gå nu ud og ta en spiller også har du sparet en tusse" 

 

men nej, så derfor tænkte jeg, afsted jeg må. Valget faldt på en ny pige i Vejle, billederne er 7-10 år gamle, det er dog hende på billedet, men de har klart været igennem fotoshop, jeg vurderer hende til at være 30-32 år. Flot naturlig krop, lille B skål, de strutter lidt, meget fint. 

Jeg havde sms,et med hende om mine ønsker, hvilket hun imødekom på sms, dog gav hun "kun" superfransk til trods for jeg havde spurgt på sms til mega, men de andre sære ting jeg havde spurgt hende om, bl.a. Om jeg måtte binde hendes hænder på ryggen, det var ingen problem for hende, ik mange piger accepterer det. 

Fin superfransk, sød og glad pige, taler ok engelsk og fransk og italiensk osv osv 

stedet i Vejle på koldingvej, kan jeg vist godt skrive uden at det bryder nogle regler, kan jeg stadig undre mig over at de ikke gør lidt mere ud af stedet, det er synd fordi de har generelt søde piger der. 

Pigen 7/ 10 god indlevelse 

sex  7/10 

stedet 3/10 

gentagelse ik utænkeligt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...