Hop til indhold
lovingboobs

Smukke danske Julie

Recommended Posts

For nylig besøgte jeg den Smukke danske Julie http://www.sexpiger.dk/5687 i en halv times tid et stykke uden for Odense, dog ret central placering. Det var en ganske behagelig oplevelse. Af flere grunde. For det første var det et særdeles diskret (privat) sted, hvor du kan køre til eller fra uden ret stor risiko for genkendelse. Med mindre du da er fra det helt nære lokalområde. Især på denne årstid sørger naturen desuden for at ikke en gang det i øvrigt sparsomme udvalg af naboer kan følge med i, hvem der kører til eller fra...

Ved ankomst mødte Julie mig i døren med smil og frække glimt i øjet. Hun viste mig omgående ind, hvor vores lille hyggestund skulle foregå. Jeg fik afleveret de 1100,- som hun på forhånd havde forlangt. Hun vendte tilbage et par minutter senere og vi begyndte at klæde hinanden af. Julie havde mest at arbejde med, da hun blot var iført en lille kjole-ting og lidt lækkert undertøj indenunder..;-) Uden at afsløre flere slibrige detaljer kan jeg bare sige, at jeg følte mig brugt på den gode måde bagefter. De 30 minutter fløj afsted, men selv efter det var der ingen hastværk og der var tid til en lille kort sludder for en sladder.

Hun levede sig rigtig godt ind i vores lille leg og nød hun det ikke, spillede hun i hvert fald ret godt skuespil... Hvis muligheden for et besøg igen skulle opstå, er jeg sikker på oplevelsen bliver bedre, da kendskabet til hinanden jo på forhånd vil være til stede. Min vurdering af hende i øvrigt er at hun gerne vil tage styringen, hvis hun kan slippe afsted med det. Men hun virkede heller ikke til at have noget imod at lade manden bestemme.

Med hensyn til hendes annonce er jeg rimelig sikker på at billederne er ægte. De afslører desværre ikke helt hendes lækre figur. Men selvfølgelig heller ikke hendes tattoo's, hvilket jo så nok er meningen... Men hun har virkelig en smækker-lækker krop! :) En højde på vel 170-175 cm og en vægt, der passer dertil. Om den opgivne alder er korrekt, kunne jeg ikke vurdere. Måske der var "lagt en anelse moms på" - hva ved jeg... Men det ødelagde ikke oplevelsen. Og det gjorde de rigelige mængder glidecreme, som jeg tænker hun påførte sig i starten, hvor hun et øjeblik var ude, egentlig heller ikke. Selvom det jo havde været en klart federe oplevelse, hvis hun var blevet våd af sig selv..! Men pyt, drenge. Hende kan I roligt dreje omkring. Hun fortjener at blive besøgt og behandlet godt og med respekt. :):):) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...