Hop til indhold

Recommended Posts

ÆGTE TUNGEKYS * MEGAFRANSK * 69.... FLINTHOLM

Kan kun sige dårlige ting om dette besøg.

Billederne passet ikke (ellers er de taget for 20 kg siden)

Hun er 150 cm, bryder sig ikke om fransk, ægte kys (som der ellers står i annoncen) og ved dansk venter hun bare på du er færdig. 

Efter seancen er hun dog sød og kalde mig "guapo" flere gange, med da var vi også færdig.......  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25

Hun var ellers meget go da jeg prøvet hende i Danmark ( Jylland ) ; ) men engelsk snakker hun ikke meget af ; ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b
farvel25 skrev, for 7 timer siden:

Hun var ellers meget go da jeg prøvet hende i Danmark ( Jylland ) ; ) men engelsk snakker hun ikke meget af ; ) 

Jyl-exit?

Del dette indlæg


Link til indlæg
farvel25 skrev, den 26/6/2016 at 15:33:

Hun var ellers meget go da jeg prøvet hende i Danmark ( Jylland ) ; ) men engelsk snakker hun ikke meget af ; ) 

Kan du uddybe det? Ligner hun billederne, og holder hun, hvad hun lover?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 9 timer siden:

Nej men det er man hvis man kun er 149,99 cm, så det kræver måske et godt øjemål:-P

nej. Dværgvækst har ikke noget med højde at gøre. Hvis det var tilfældet er store dele af asiens befolkning dværge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, den 8/31/2016 at 04:42:

nej. Dværgvækst har ikke noget med højde at gøre. Hvis det var tilfældet er store dele af asiens befolkning dværge.

Ifølge dette link (og bla. wikipedia): http://www.sundhedslex.dk/dvaergvaekst-akondroplasi.htm#En_dvrgs_hjde

"En dværg er per definition et voksent menneske, som måler under 147 cm."

Jeg huskede forkert og troede det var under 150 cm, men jeg har ret i, at det har noget med højde at gøre.

Og SÅ små er folk fra asien normalt ikke (og dem der er, er dværge...)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 3 timer siden:

Ifølge dette link (og bla. wikipedia): http://www.sundhedslex.dk/dvaergvaekst-akondroplasi.htm#En_dvrgs_hjde

"En dværg er per definition et voksent menneske, som måler under 147 cm."

Jeg huskede forkert og troede det var under 150 cm, men jeg har ret i, at det har noget med højde at gøre.

Og SÅ små er folk fra asien normalt ikke (og dem der er, er dværge...)

... og som lider af Dværgvækst (akondroplasi). ifølge dit link. Så HVIS man lider af den sygdom OG er under 147 er man dværg.

Det er altså IKKE en højdedefinition.

Wikipedia bekræfter: 

En person med dværgvækst er et menneske, som er født med lidelsen achondroplasi; den mindsker højden til 120-135 cm [1] [2], og får træk som fremhævet pandeparti.

Dværgfolk, der ikke lider af achondroplasi, kendes også: fortidsmennesket Homo floresiensis og pygmæerne i Afrika.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 19 timer siden:

... og som lider af Dværgvækst (akondroplasi). ifølge dit link. Så HVIS man lider af den sygdom OG er under 147 er man dværg.

Det er altså IKKE en højdedefinition.

Wikipedia bekræfter: 

En person med dværgvækst er et menneske, som er født med lidelsen achondroplasi; den mindsker højden til 120-135 cm [1] [2], og får træk som fremhævet pandeparti.

Dværgfolk, der ikke lider af achondroplasi, kendes også: fortidsmennesket Homo floresiensis og pygmæerne i Afrika.

I samme link kan man bla læse:

"Der findes mere end 200 forskellige helbredsmæssige tilstande, der kan forårsage dværgvækst. Derfor varierer symptomerne – udover den korte højde – meget blandt de forskellige årsager.

Den mest almindelige årsag til dværgvækst er en tilstand kaldet Akondroplasi, hvilket samtidig er den mest almindelige form for væksthæmning. Akondroplasi"

Så achondroplasi er altså IKKE en betingelse for dværgvækst, men bare den mest udbredte af mere end 200 forskellige mulige. OM man er en dværg følger stadig definitionen på en dværg: "En dværg er per definition et voksent menneske, som måler under 147 cm."

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...