Hop til indhold
McSwain2

Sex i det fri - men hvor? Syd/Østfyn

Recommended Posts

Hej 

Leder efter et godt og meget diskret sted til lidt udendørs hygge nu her til sommer. Gerne Sydøstfyn eller måske Østfyn? 

Da jeg bestemt ikke er til at folk kigger på, så skal det være diskret, men samtidig nemt at komme til - helst parkere bilen på stedet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle steder langs motorvejen.. Ind i nødsporret, på med katestrofebkinket også ind i skoven med et tæppe...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ret øde ved stranden omkring Klintholm (nær Hesselager). Det er efterhånden mange år siden jeg har været der, så jeg kan ikke huske nogen konkrete steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K

Fyn er en ret godt besøgt ferieø - det mærkes især på dette tidspunkt af året , da der er mennesker de mest utænkelige og øde steder.

Nu er jeg ikke klar over, hvor meget sydøst du vil - men hvis du har bil og er villig til at køre lidt rundt , så er der jo masser af skove, shelterpladser, og nedlagte campingpladser i på hele fyn. 

Det er bare at have øjnene godt åbne , holde sig fra ppladser og rastepladser hvis du ønsker at være diskret - der er et godt sted i faaborg - midtfyn kommune.

Jeg har personligt haft mange sjove og frække tider der, for år tilbage med min kæreste.

Der er også er et lukket skur med dør som man kan lukke bag sig , så man kun skal tænke på at være nogenlunde stille imens, da ingen kan se en ( det er selvfølgelig umuligt at være stille når det først går rigtigt til ? :-o:-D ) - men det er som før nævnt ikke på sydøst/østfyn. 

Brug et par timer (eller hvad du nu synes )  på at lede lidt.

Parker din bil og gå lidt rundt og undersøg området , for så opdager man mange flere steder , end hvis man kører forbi

( i hvert fald hvis man kører som jeg gør - jeg er en af dem der ikke forstår, hvorfor man kun må holde parkeret med 130 på motorvejen,  når man kommer hurtigere fra a-b med den dobbelte hastighed. så kan man jo lige så godt cykle - åndsvage fartbegrænsninger!!  :?  )  

anyway... prøv dig lidt frem , for der er masser af gode steder på hele fyn - også sydøst/ østfyn

det er bare at lede lidt på gåben ;-)

Redigeret af Kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg
McSwain2 skrev, den 27/6/2016 at 13:24:

Tak for de gode råd, så må nok som i siger bare prøve at køre lidt rundt først, for at finde et egnet sted :-) 

Her er endnu et godt råd: Sørg for at dig din date har spist godt med hvidløg de sidste par dage op til Jeres frække affære. Det minimerer risikoen for at blive ædt op af flåter, myg og andet utøj, som huserer derude på denne årstid.

Og ellers er der som også nævnt bare at holde øjnene åbne og tænke alternativt... Jo mere øde og forladt, jo mindre risiko for at blive opdaget :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Nørresø ved Korinth/Faaborg er et udmærket sted. Been there, done that, got the t-shirt :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Sydfyn skrev, den 27/6/2016 at 10:55:

Kamilla. Hvor ved Faaborg Midtfyn? 

Ibjergvej i Årslev

 

mellem nr 12 og nr 14 der ligger et skønt sted på den anden side af vejen.  det er svært at se fra vejen ,men der er faktisk en lille pplads og går man om bagved 

så ligger der et væld af herligheder og steder ;) 

Jeg har ikke været der i et par år , men jeg tror da at skuret ligger der endnu :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...