Hop til indhold

Har nogen besøgt Ayame Daisyclub?

Featured Replies

Skrevet

Sjovt for jeg overvejede hende i går, men da jeg var forbi, var der "folkemøde" i værkstedet lige under, ca. 8-12 mennesker der stod lige uden foran indgangen og snakkede osv. 
Så jeg valgte at vende bilen, og tænke, det må blive en anden dag.

Men, høre gerne hvis der er nogen der besøger hende, hun lokkede også mig med sine billeder.

Skrevet

Jeg har også haft kig på hende, men er desværre udenlands på ferie indtil midt juli. Er hun der stadig til den tid skal besøget nok ske. Hende eller Totomi, alene denne gang.

Skrevet

Der er nu NYE BILLEDER af Ayame, men desværre syntes jeg personligt, at det ligner hun er lidt mere "rund" i det, end de første billeder, der lokkede ...

Skrevet

Jeg er som sagt udenlands indtil midt Juli. 

Om det sker derefter... tja.
Jeg har lidt overvejet om det ikke er på tide med lidt adspredelse.

Har haft mange gode stunder hos DaisyClub (Senest Angel + Totomi sammen) men man skal vel også prøve noget nyt ind imellem. ;)

Redigeret af GoodFucker

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har besøgt hende i dag, og hvilken oplevelse. Hun er måske lidt rund i forhold til piger fra Japan, men slet ikke i forhold til andre piger. Og hun er helt bestemt et besøg vær .....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.