Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

jeg har besøgt hende, hun kan varmt anbefales, hun er en elskerinde der går hele vejen, og så har hun nogle super bryster. hilsen Peter

Skrevet
  • Author
supertyr skrev, for 7 minutter siden:

jeg har besøgt hende, hun kan varmt anbefales, hun er en elskerinde der går hele vejen, og så har hun nogle super bryster. hilsen Peter

Hvad måtte du slippe for handjob? :) hvor gammel vil du vurdere hende til at være 

Skrevet

Hvor høj er din troværdighed supertyr? Jeg tænker på dine 2 indlæg om Cat; først skriver du og minuttet efter gir du et modsat rettet svar

Skrevet
serveU skrev, for 44 minutter siden:

Hvor høj er din troværdighed supertyr? Jeg tænker på dine 2 indlæg om Cat; først skriver du og minuttet efter gir du et modsat rettet svar

Ja her hedder han Peter og i sit opslag skrev han at han hedder Mads.  

Skrevet
serveU skrev, for 57 minutter siden:

Mie skrev, for 13 minutter siden:

Ja her hedder han Peter og i sit opslag skrev han at han hedder Mads.  

Mads Peter er tydeligvis skizofren :-D

Skrevet
Converge skrev, Lige nu:

Mads Peter er tydeligvis skizofren :-D

Ha ha ja det må man sige ;-)

• 1 month later...
Skrevet
locoz01 skrev, den 25/6/2016 at 17:53:

Hvad måtte du slippe for handjob? :) hvor gammel vil du vurdere hende til at være 

JEG BETALTE VIST 1500 KR FOR EN TIME. jeg tror hun er omkring de 30 men top lækker

Skrevet

Hun har skiftet alle billeder ud. Men de så vidt noget større ud med den push up bh der har på dem i går. 

Skrevet

Og nu er jeg forvirret, for billederne er skifte  endnu engang. Hvem tager en for holdet? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.