Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Udvandes prostitutionsfaget ikke stille og roligt??

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

sugardatingpiger kender formentlig ikke alverden til moms og skat. Chancen for vores ambuterede skattevæsen får fundet frem til dem er vel nærmest ikke til stede. 

Hvad Havnebumsen kan se vinder det stille og roligt frem. Studinen der lige skal have 500-1000 kr til en ny kjole. 

Det presser vel det etablerede prostitutionsmarked ret meget? Nå ja, alt finder jo nok ikke vej til fakturablokken men noget er trods alt nød til det for det ser fornuftig ud

hvis der bliver nærmest fri adgang til sort og næsten risikofrit " arbejdskraft" er det vel meget svært at konkurrere med? For moms og skat er just ikke nogle ubetydelige udgifter

 

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

har det ikke altid været sådan, det er som om når nogen snakker om sex, specielt med piger som tager penge for det, er det forfærdeligt og synd. og ja det er for en del, en del af dem har ikke andre muligheder og det er sørgeligt fordi det er typisk hellere ikke dem som får pengene med hjem.. de skal lige betale " husleje", eller ophold til nogle hyggelige fyre, med mærker på ryggen, men det er svært at spotte hvem det er desværre. Men dem som selv vælger er vel ikke dårligere stillet end når vi gå i byen for at score, hælder et par drink på dem og hygger om natten tager trusserne med hjem, og blære os med den fangst. men aften har praktisk talt kostede det samme i underholdning når det kommer til stykket, hvilket mange ikke vil erkende. 

Men SKAT har jagte dette fag altid og de kan ikke blive enig om noget, netop fordi der er så meget "ulovligt" og "uregistreret" involveret. og det tror jeg hellere ikke de gør eller kan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 19 minutter siden:

sugardatingpiger kender formentlig ikke alverden til moms og skat. Chancen for vores ambuterede skattevæsen får fundet frem til dem er vel nærmest ikke til stede. 

Hvad Havnebumsen kan se vinder det stille og roligt frem. Studinen der lige skal have 500-1000 kr til en ny kjole. 

Det presser vel det etablerede system ret meget? Nå ja, alt finder jo nok ikke vej til fakturablokken men noget er trods alt nød til det for det ser fornuftig ud

hvis der bliver nærmest fri adgang til sort og næsten risikofrit " arbejdskraft" er det vel meget svært at konkurrere med? For moms og skat er just ikke nogle ubetydelige udgifter

 

Skatteväsendet får ändå sin del för när studentskan köper en ny kjol eller konsumerar något annat så kommer moms in till staten ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Bror Myra skrev, for 10 minutter siden:

Skatteväsendet får ändå sin del för när studentskan köper en ny kjol eller konsumerar något annat så kommer moms in till staten ...

Helt enig!!!!

Lad os skære moms og skat væk på arbejdskraft og kun have moms på varer. Så reducerer vi bare den offentlige sektor så det passer sammen igen. Havnebumsen like!!!!!

men det var en lille afstikker. Emnet er om prostitutionsfaget ikke stille og rolig bliver udvandet som erhverv og i stedet bliver erstattet af sort helt uregistreret marked.

Hvis sugardating og andre lignende ting bliver for udbredt bliver det vel nærmest umuligt at gøre det til sin levevis hvor det udgør ens indtægt og der skal føres regnskab m.m. Hvis du har en nabo som er håndværker og tager 200 kr sort i timen og du næsten risikofrit kan vælge ham til alt hvad du skal have lavet vil du da ikke bestille en håndværker til 400-500 kr i timen inklusiv moms og skat såfremt de er lige gode

Del dette indlæg


Link til indlæg

Suger dating og sort nabohjælp er meget mere besværligt end at gå ned i en butik og tage varen ned fra hylden. Det bygger ofte på mere langvarige relationer, hvor handel i en butik ikke på forhånd kræver en relation. Derfor går jeg på bordel hvor jeg hurtigt og let kan gå ind og ud, med min vare indprintet i hukommelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60

Tjah, jeg tror at det at arbejde "orange", som vi kalder det i min by, vist er kommet for at blive, selvom jeg da efterhånden har mødt en del GP'er, som modtager MobilPay, SWIPP og bankoverførsel via Netbank. Osse udenlandske piger!

Nu er jeg ikke lige til sugar-dating, hvorimod vi jo har en del skønne danske piger/voksne quinder, som helt sikkert er uafhængige og ofte er GP'er mere af lyst end af nød. Ingen nævnt - ingen glemt, men mange af jer ved formentlig, hvem jeg mener f.ex her i Jylland!? Og dem kan jeg fint "nøjes" med og besøge gentagne gange af samme grund, netop fordi det er deres egen lyst, der driver "værket"! Det medfører jo som oftest, at vi får en unik oplevelse. Så dem holder jeg mig til - osse selvom jeg skal rejse lidt efter dem! ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...