Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have læst flere gode anmeldelser af Vicky tog jeg mig sammen til et besøg hos hende, og det bliver ikke det sidste!

 

Dejlige Vicky

Jeg SMS’ede lidt frem og tilbage med Vicky og aftalte 1 time, og fik adressen (den rigtige) i Valby retur.

Jeg ankom, dirrende af forventning, og mit første indtryk af hende var: WOW hvor ser hun godt ud.

Vi gik ind i hendes nydeligt indrettede lejlighed, ordnede det praktiske, og jeg tog et hurtigt bad i det lille men pæne badeværrelse. Imens havde Vicky lagt tøjet, og nu var min reaktion: DAMN hvor er hun lækker. Langt mørkt hår, ikke så store, men perfekte bryster, en virkelig flot røv, og den nydeligste lille glatbarberede mis. Dertil kommer et smukt, venligt ansigt.

Vi gik i gang, og Vicky tog masser af initiativ, så vi fik prøvet adskillige stillinger, samt superfransk (det bedste jeg har prøvet) og en 69 med verdens bedste udsigt. Hendes mis var både velduftende og velsmagende. Undervejs tog vi en hurtig skyller under bruseren for at køle lidt ned. Hun lavede mange små sexede lyde når vi elskede, og virkede som om hun nød det. Tilsidst kom jeg ovenpå hende, og vi lå lidt og hyggesnakkede lidt, inden jeg fik en stor krammer og sagde farvel. Alt i alt en perfekt GFE, pånær tungekys, som er extra hos Vicky, og som jeg ikke havde valgt. Nu kan jeg bare gå rundt med et stort smil, og glæde mig til næste gang.

 

Samlet vurdering på en 10 skala

Stedet: 9 (det var meget varmt, og jeg savnede lidt en aircondition).

Pigen: 10 (hun er smuk, sød, sexet, venlig og har humor)

Ydelserne: 10 (indlevelse, god tid, erfaring)

-Lynkineseren

Redigeret af Lynkineseren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blacksun skrev, for 30 minutter siden:

Is superfransk always included in the price?

Yes, I didn't ask for it, but got it! and she has a talent for sure!!

Megafransk is extra though.

-Lynkineseren

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrKK skrev, 1 time siden:

Hvor høj er hun? :-) og tak for en god anmeldelse. .

Ud fra hukommelsen vil jeg gætte på 165 cm, måske lidt mere.

Og tak, det var min første anmeldelse, og jeg ved godt at Vicky er blevet anmeldt adskillige gange før, men jeg var bare så begejstret at jeg måtte give hende den. Jeg regner med, at lave anmeldelser af et par andre piger som jeg ikke har set anmeldt før for også at bidrage lidt til dette geniale forum.

-Lynkineseren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 56 minutter siden:

Ud fra hukommelsen vil jeg gætte på 165 cm, måske lidt mere.

Og tak, det var min første anmeldelse, og jeg ved godt at Vicky er blevet anmeldt adskillige gange før, men jeg var bare så begejstret at jeg måtte give hende den. Jeg regner med, at lave anmeldelser af et par andre piger som jeg ikke har set anmeldt før for også at bidrage lidt til dette geniale forum.

-Lynkineseren

Jeg fik selv spurgt hende og hun sagde 1.61. . Men skidt med det. . Det er der omkring ;-) og det var bare om vi var der eller om hun var 1.80.. er selv til de lave piger. . Jeg vil besøge hende imorgen. . Så smider jeg da også lige en anmeldelse. . Dem kan der vel aldrig komme for mange af? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er egentlig ikke til genbesøg, for der er så mange spændende piger derude, der venter på at blive besøgt,men nogen gange er man mere til det sikre, og mindre til det eksperimentelle. Desuden har jeg siden første besøg haft nogle indre "film" kørende, som jeg gerne ville se fortsættelsen på...så jeg jeg lavede en ny fræk aftale med Vicky og tog derhen.

Hun tog imod mig smilende og i højt humør, og som om hun læste mine tanker spurgte hun om jeg ville have kys med i pakken, så jeg tog 1 time med kys. Efter det obligatoriske bad startede hun med nøgendans på sengen med mig liggende (savlende) nedenunder. Bare synet af hendes krop kan sætte ild i en iglo. Derefter gav hun mig hele turen, og stoppede først da tiden var udløbet og det var tid til at kysse farvel.

Endnu engang forlod jeg Vicky med et bredt smil, Og igen tænkte jeg på hvor sjældent det er at opleve en virkelig smuk pige, der er helt afslappet med begge ben på jorden, og samtidig både er ung og meget erfaren!!

Hun er hver en skilling værd, men ender nok med at ruinere mig :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, den ‎25‎-‎06‎-‎2016 at 05:19:

Efter at have læst flere gode anmeldelser af Vicky tog jeg mig sammen til et besøg hos hende, og det bliver ikke det sidste!

 

Dejlige Vicky

Jeg SMS’ede lidt frem og tilbage med Vicky og aftalte 1 time, og fik adressen (den rigtige) i Valby retur.

Jeg ankom, dirrende af forventning, og mit første indtryk af hende var: WOW hvor ser hun godt ud.

Vi gik ind i hendes nydeligt indrettede lejlighed, ordnede det praktiske, og jeg tog et hurtigt bad i det lille men pæne badeværrelse. Imens havde Vicky lagt tøjet, og nu var min reaktion: DAMN hvor er hun lækker. Langt mørkt hår, ikke så store, men perfekte bryster, en virkelig flot røv, og den nydeligste lille glatbarberede mis. Dertil kommer et smukt, venligt ansigt.

Vi gik i gang, og Vicky tog masser af initiativ, så vi fik prøvet adskillige stillinger, samt superfransk (det bedste jeg har prøvet) og en 69 med verdens bedste udsigt. Hendes mis var både velduftende og velsmagende. Undervejs tog vi en hurtig skyller under bruseren for at køle lidt ned. Hun lavede mange små sexede lyde når vi elskede, og virkede som om hun nød det. Tilsidst kom jeg ovenpå hende, og vi lå lidt og hyggesnakkede lidt, inden jeg fik en stor krammer og sagde farvel. Alt i alt en perfekt GFE, pånær tungekys, som er extra hos Vicky, og som jeg ikke havde valgt. Nu kan jeg bare gå rundt med et stort smil, og glæde mig til næste gang.

 

Samlet vurdering på en 10 skala

Stedet: 9 (det var meget varmt, og jeg savnede lidt en aircondition).

Pigen: 10 (hun er smuk, sød, sexet, venlig og har humor)

Ydelserne: 10 (indlevelse, god tid, erfaring)

-Lynkineseren

er der nogle der har et link ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...