Hop til indhold
bigloverdk

Flatrate fetish bordel i udlandet!

Recommended Posts

Hej!

Drømmer om at finde et sted hvor jeg kan udleve alle mine fantasier hen over en weekend hvor det ikke bliver alt for dyrt ... Drømmer om nogle lækre damer med silicone patter i latex dragter der er med på alt fra normal sex til at gangbange mig med strapons, og så vil jeg også meget gerne have muligheden for at prøve at få rigtig mande pik og forhåbentlig gangbanges og få alt deres sæd udover mig! ;) 

Det mit drømme scenarie at jeg kan få en hel weekend med at udleve alle de sex fantasier jeg nogensinde har haft! 

Håner i kan hjælpe mig, vil gerne afsted i slutningen af juli i år! ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
bigloverdk skrev, for 5 timer siden:

Håner i kan hjælpe mig, vil gerne afsted i slutningen af juli i år! ;) 

Nok er der da visse tabuer omk dine fantasier ......  men jeg håber da ikke at nogen herinde vil håne dig, med mindre at det også er en fantasi hos dig :-D

Held og lykke med din ide, jeg har kun kendskab til et sted i Bangkok hvor at du kan komme lidt i den retning - men det findes sikkert

(Jeg er selv super god til at lave tastefejl som kan være meningsforstyrrende :)  )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle og Specielt jer glædespiger - lidt inspiration!

Tanken/Ideen er god bigloverdk - Og ja, det bliver svært, men nu skal vi jo ikke give op med det samme.

Lad os lige vende den igen. En hel weekend. Ja i forhold til økonomi - så er det nok mere i det private du/vi kan få det til at lykkedes.

Men kender du udtrykket: 'the mind is willing, but the flesh is weak'. Tror godt jeg kunne "nøjes" med lidt mindre tid end en hel weekend. Det sjove ved os mænd er jo at før udløsningen er vi villige til at køre 1000km for et slag fisse, og fjernes trykket – kan vi dårligt komme op af sengen…

Jeg tænker vi skal bruge følgende: 

Et sted (det ved jeg vi kan finde) + en halv dags legetid.

4 piger (måske med nogle slavetøser) evt. med hver deres speciale og så de 4 heldige mænd (heldigvis kan projektet gentages, så flere kan komme til)

Et eksempel på et scenarie kunne være at de 4 GP og de 4 mænd aftaler diverse grænser så dem der ikke lige ønsker at blive knaldet eller set af en af de andre mænd, nu også undgår dette.  Ellers er ide'en vel at der skal være frit slag.

Hvis de 4 mænd tænder på at ligge/stå bundet, kunne dette faktisk være en måde at starte festen på. Så alle 4 Mænd bliver fikseret af de 4 GP'ere og nu er det så at de manges lov tæller. Jeg ville f.eks syntes at det ville være ret fantastisk at få opmærksomhed fra 4 GP'ere, sikke mange ting de ville kunne gøre ved mig, en eller 2 kunne så efter lidt tid smutte og tilse en af de andre - hvor der byttes lidt rundt hvor både GP'ere og de fire får en på opleveren. Altså lidt alene og lidt hver for sig. Jeg kender flere der har en Venus 2000, har en selv - den er jo altid sjov, også hvis Slaven/Patienten skal efterlades lidt alene, mens de andre får ekstra opmærksomhed.

Man kunne lave et sjovt tema "Escape the pleasure mountain" - Du er blevet fanget af "fjenden"...  Først skal man tilses af en sygeplejerske(div. undersøgelser, nåleprik m.m.), herefter en psykiater (aroma therapi/medicin - elektroshok / VR briller med sexy/tortur/psyk grafik m.m.) herefter måske en slavepige der er sluppet løs fra sygeplejerskens perverse klør - Hun søger tryghed hos fangen, men bliver opdaget...Så starter der et forhør… drøm jer til resten… Jeg er sikker på at GP'erne kan finde på nogle sjove ting. Og skulle nogle af GP’erne have nogle slavetøser, så er jeg sikker på at det kunne blive en underholdende dag.

Og ja, heraf tråden – det vigtigste, latex outfits m.m.  

Økonomidelen er altid svær, men hvis vi forestiller os at GP’erne kunne finde dette underholdende, så er jeg sikker på at 4 x et beløb til deling mellem GP’erne ville være ok. Jeg ville da personligt kunne stille med et ok beløb hvor der er on/off behandling – og hvis man så er garanteret afslutning med alle pigerne på en gang, damn det vil være en oplevelse for livet. Men som så meget andet, er det jo GP’erne der beslutter hvad prisen skal være for sådan et eventyr.

Jeg hjælper gerne til med planlægning, ide’er, udstyr/teknik m.m. Send en pm hvis vi skal forsøge at stable noget på benene.

 

/MF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stantheman

Hej Bigloverdk.

Jeg falder lige over denne nok lidt gamle tråd. Håber du fandt ud af noget, for det er da megafrække tanker du går rundt med.

Jeg vil lige kort pege i retning af Natalia, die gummihuren, (http://www.therubberwhores.com/web/index.php/de/). Jeg har besøgt hende og hendes veninder flere gange. Både alene og med en ven og en veninde. Dels til kortere sessioner af tre-fire eftermiddagstimer, dels til to dages fir leg ;-) Kun i Hamborg. De andre steder, hvor hun optræder har jeg ikke været.

Det er vigtigt, at du læser hele websitet igennem inden du går ned ad denne vej. Konceptet er ikke som du kender det fra alm. GP'er. Vi er ude i det virkelig kinky her. Jeg vil også anbefale dig at melde dig ind i hendes klub. Ikke kun for rabatten, men også fordi det giver bedre mulighed for at drøfte forventninger, give forslag, osv.

Som det er nævnt ovenfor, så lægger hun/de meget i planlægning og forventningsafstemning, så du skal nok planlægge det i god tid.

Forvent at blive sat mindst en månedsløn tilbage for et cirkus som det du beskriver. Men så er ferien også all inclusive :-)

Ud over Natalia har vi erfaring med #21 og #26, som begge er søde og frække.

Held og lykke. Glæder mig til at høre om dine oplevelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
legesyg skrev, den 25. juni 2016 at 07:21:

Nok er der da visse tabuer omk dine fantasier ......  men jeg håber da ikke at nogen herinde vil håne dig, med mindre at det også er en fantasi hos dig :-D

Held og lykke med din ide, jeg har kun kendskab til et sted i Bangkok hvor at du kan komme lidt i den retning - men det findes sikkert

(Jeg er selv super god til at lave tastefejl som kan være meningsforstyrrende :)  )

Hey er ofte i Bangkok... Hvad hedder det sted? Kender kun lidt alla den stil i Pattaya, så ville være fedt at kunne undgå at tage derhen næste gang..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...