Hop til indhold
Guest Minlyst

https://sugardaters.dk/show?alias=Josepigen111

Recommended Posts

Gæst

det er ikke en fornøjelse tænker jeg

men fint at lære en op måske

men helt ærligt den pris glem det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Minlyst skrev, for 11 timer siden:
 

Er lige blevet  tilbudt en jomfru 7000 kr

 

Er det ikke ret ligegyldigt hvilket stjernetegn pigen er født i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Minlyst skrev, for 11 timer siden:

Er lige blevet  tilbudt en jomfru 7000 kr

https://sugardaters.dk/show?alias=Josepigen111

 

Tænk hvis hun er jomfru i virkeligheden - så er det efter min mening ikke så sundt at sælge den første gang til en kunde. Det et sgu synd første gang ikke skal have et snert af ægthed - og det at give noget væk til en anden forsvinder også helt - jeg ville aldrig gøre det 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

anders enig
har mødt en som ikke havde haft sex før, og det glemmer jeg aldrig og beskyttede hende meget og var nænsom og støttende

hun fortalte mig det ikke , men sad på sengen og siger jeg har altså aldrig prøvet det før, det glemmer jeg aldrig

godt jeg var nærværende

den annonce får mig til at tænke på snyd eller bagmænd der laver penge på hende , hold dig væk tænker jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

der  e r bare nogle der får alt, har også mødt to piger på 18 år  derinde, de var vist undertøjs-modeller, super lækre, de var begge  to jomfruer, men vi tog den helt store tur alle 3, så de er i hvert fald ikke jomfruer mere, alle huller blev brugt :-)

Da vi efter 8 timer skiltes igen, gav de mig 5000 kr og spurgte om de måtte kigge forbi en anden gang, men sagde til dem, at det vidste jeg ikke endnu:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
stener skrev, for 19 timer siden:

der  e r bare nogle der får alt, har også mødt to piger på 18 år  derinde, de var vist undertøjs-modeller, super lækre, de var begge  to jomfruer, men vi tog den helt store tur alle 3, så de er i hvert fald ikke jomfruer mere, alle huller blev brugt :-)

Da vi efter 8 timer skiltes igen, gav de mig 5000 kr og spurgte om de måtte kigge forbi en anden gang, men sagde til dem, at det vidste jeg ikke endnu:-)

Fornemmer en smule sarkasme, og ironi - HÅBER jeg ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
TboneDK skrev, for 41 minutter siden:

Fornemmer en smule sarkasme, og ironi - HÅBER jeg ...

Jeg er sikker på det er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stener skrev, den 29/6/2016 at 23:08:

der  e r bare nogle der får alt, har også mødt to piger på 18 år  derinde, de var vist undertøjs-modeller, super lækre, de var begge  to jomfruer, men vi tog den helt store tur alle 3, så de er i hvert fald ikke jomfruer mere, alle huller blev brugt :-)

Da vi efter 8 timer skiltes igen, gav de mig 5000 kr og spurgte om de måtte kigge forbi en anden gang, men sagde til dem, at det vidste jeg ikke endnu:-)

 

TboneDK skrev, for 5 timer siden:

Fornemmer en smule sarkasme, og ironi - HÅBER jeg ...

 

jsp skrev, for 4 timer siden:

Jeg er sikker på det er :)

I har helt ret Tbone og jsp:-) og selvfølgeligt gav de mig ikke 5000 kr bagefter, kun 3000 kr he, he ;-)

Nej helt ærligt, var det denne person gentagne fantasifulde fortællinger, som bare bliver mere og mere latterlige, se bare her.

psv skrev, den 24/6/2016 at 22:26:

det er ikke en fornøjelse tænker jeg

men fint at lære en op måske

men helt ærligt den pris glem det

 

psv skrev, den 25/6/2016 at 08:29:

anders enig
har mødt en som ikke havde haft sex før, og det glemmer jeg aldrig og beskyttede hende meget og var nænsom og støttende

hun fortalte mig det ikke , men sad på sengen og siger jeg har altså aldrig prøvet det før, det glemmer jeg aldrig

godt jeg var nærværende

den annonce får mig til at tænke på snyd eller bagmænd der laver penge på hende , hold dig væk tænker jeg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jsp
stener skrev, for 2 minutter siden:

 

 

I har helt ret Tbone og jsp:-) og selvfølgeligt gav de mig ikke 5000 kr bagefter, kun 3000 kr he, he ;-)

Nej helt ærligt, var det denne person gentagne fantasifulde fortællinger, som bare bliver mere og mere latterlige, se bare her.

 

 

Ja han er en klovn :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...