Hop til indhold
Gæst

Syv ting du skal vide, hvis du vil date en mor eller far...

Recommended Posts

Gæst

... så denne overskrift på EkstraBladet forleden dag. Artiklen er godt nok næsten et år gammel, men den holder hundred.

Tror da fanden, at ingen gider date mig IRL, griner. De må jo ha læse artiklen og har tænkt; why bother!!!

Så er det da klart, at jeg kun rammer mænd, som nyder casual sex og ellers trækker sig, hvis jeg viser den mindste anelse interesse ang, at der da kunne være mere i det.

Må vist bare leve med dette indtil jeg rammer 60+ og den yngste er flyttet hjemmefra. Åh, fuck det er mange år uden en fast partner. Øviiiii.

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/kys-og-kaerlighed/syv-ting-du-skal-vide-hvis-du-vil-date-en-mor-eller-far/5663554

Så til alle jer kloge, dejlige, frække, lækre mænd, denne 'mor' giver helt officielt op i dating-gamet. Ingen af jer er alligevel interesserede i noget seriøst.

Og lad nu være med at tage denne tråd, som udtryk for at jeg er 'bitter og mobset' - so not true - gider bare ikke spilde min kostbare fritid på dinner dates, gå en tur i skoven dates, lad os ta' en drink dates oma., når det kun ender med casual sex. Det kan jeg sagtens få uden at date. SF.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uden at jeg kan tale for alle mænd - så er 'casual sex with multiple partners' - en udpræget mandeting, som vi nyder i  fulde drag. Jeg har f.eks. flere elskerinder, som bare udnytter mig seksuelt. :roll:

Jeg har dog bemærket at mange kvinder har ændret adfærd på dette område de sidste vel ca. 10 år.

Det må hyldes og fejres - i min optik er det ægte kvindefrigørelse, som helt sikkert hænger samnen med både en (selv)erkendelse af eget behov for sex. Og en øget økonomisk uafhængighed af mænd.

Alt i alt gode ting :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, den 24. jun. 2016 at 19:45:

Uden at jeg kan tale for alle mænd - så er 'casual sex with multiple partners' - en udpræget mandeting, som vi nyder i  fulde drag. Jeg har f.eks. flere elskerinder, som bare udnytter mig seksuelt. :roll:

... altid dejligt, at ha' lidt forskelligt at vælge imellem, smiler. Og du har ganske ret i, at dejlige Q's er ved at slægte 'de herrer' på i den retning. Både modne og lidt yngre modeller vil gerne både ha' afveksling og nyt blod. Hvorfor kommer jeg til at tænke på sangen; 'She's a maneater...', griner...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, Lige nu:

Hvorfor kommer jeg til at tænke på sangen; 'She's a maneater...', griner...

Det ved jeg ikke - et rædselsfuldt hit af en rædselsfuld gruppe.

Så hellere - if you like it you should have put a ring on it.... Selvom det også er et rædselsfuldt hit af en stærkt overvurderet kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Cage skrev, den 24. jun. 2016 at 20:56:

Det ved jeg ikke - et rædselsfuldt hit af en rædselsfuld gruppe.

Så hellere - if you like it you should have put a ring on it.... Selvom det også er et rædselsfuldt hit af en stærkt overvurderet kvinde.

... hvis du skulle vælge et af den pågældende artists hits, kunne du da godt ha valgt et bedre et, f.x. 'to the left'... om at smide fyren ud, og erstatte ham med en 'ny model' instantly (hvis man altså har lyst...), griner. Se det kunne en alfa-han jo finde på. oder was?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Mizz Skov skrev, for 4 minutter siden:

... hvis du skulle vælge et af den pågældende artists hits, kunne du da godt ha valgt et bedre et, f.x. 'to the left'... om at smide fyren ud, og erstatte ham med en 'ny model' instantly (hvis man altså har lyst...), griner. Se det kunne en alfa-han jo finde på. oder was?

Hmmm - jeg kunne svine denne tråd til med fantastiske tekststrenge fra outstanding kunstnere - men det er ikke det rette forum. 

Skal gerne føre Dem ind i et forunderligt musikalsk univers Mizz Skov - men ikke her :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beyoncé er dronningen af verden Cage!

Fakta!

 

on topic så kræver det da vidst godt nok noget planlægning! Men kan man virkelig opgive drømmen Mizz Skov?

Redigeret af champ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
champ skrev, den 24. jun. 2016 at 22:23:

Beyoncé er dronningen af verden Cage!

Fakta!

 

on topic så kræver det da vidst godt nok noget planlægning! Men kan man virkelig opgive drømmen Mizz Skov?

opgive drømmen om en fast partner IRL? er det det, du spørger til Champ?

Jeps. Hvis jeg nogensinde skal ha' en close up and personal (fuldtids) partner/kæreste i mit liv (måske - måske ikke bo sammen), så må han finde mig, score mig og overbevise mig (virkelig overbevise) mig om, at han er seriøs. Jeg leder ikke længere...! Orker ikke flere skuffelser og kommentarer a la 'er ikke klar til et forhold / du er sød og dejlig og fed sex, men... / er ikke helt ovre min ex / kan vi ikke bare nøjes med at knalde? og derhen ad. Det er jo bare et 'nej, tak' pakket pænt ind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var det jeg spurgte til ja...

ok så du har indstillet den aktive jagt! man kan selvfølgelig nå et punkt hvor man ikke gider brænde mere krudt af på det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
champ skrev, den 24. jun. 2016 at 23:33:

Det var det jeg spurgte til ja...

ok så du har indstillet den aktive jagt! man kan selvfølgelig nå et punkt hvor man ikke gider brænde mere krudt af på det!

så sandt, så sandt. Bruger i stedet mit krudt og min tid på ting, som gør mig glad. Trænger til at samle på gode oplevelser i et langt stykke tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...