Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle sammen 

Her kommer min første anmeldelse her på eg 

Min kone har tilladt mig at besøge thai massage nogle gange om året så jeg tog ud til top Thai i Vejle 

top Thai vejle 

jeg ankom omkring kl 10.00 der var nogle mennesker omkring da klinikken ligger ud mod en stor vej.

Jeg bankede på døren og den blev lukket op i døren stod der en dejlig lille thai vil nok skyde henne til at være over de 30

Massagen var udmærket ikke den bedste men da beder end ingen massage jeg blev tilbudt fuld pakke men jeg tog et. Hj  hun så lidt ked ud af det og blev ved med at spørge om fuld pakke men jeg var ikke i humør til det 

massage 6/10

Handjob 7/10

Hygge 6/10

Gentagelse måske 

 

håber i kan bruge denne anmeldelse til noget og god sommer her fra

Mvh A 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fin anmeldelse. Næste gang konen gir dig lov, synes jeg du skal sætte lidt flere detaljer på når du anmelder.

Altså hvordan var stemningen, pigens udseende, lokalerne, hendes færidgheder i pirring. Alt det der du selv gerne vil læse når vi andre anmelder.

Men ski godt du havde en god oplevelse - og din kone kan bare komme til mig, så skal jeg læse lidt højt for hende, mens du knalder ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for input næste gang skal jeg nok sætte flere detaljer ind 

Hehe jeg må bare vente til at jeg trænger til en god gang massage igen 

Jeg synes det er en god aftale med konen hun kan ikke lig sex overhovedet med ved jeg har et behov så længe jeg ikke går for tit  og det er kun hos thai massage steder er hun ok med det :D

Men mange tak for svar på min lille uprofessionelle anmeldelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
Andershamselv skrev, for 3 timer siden:

Mange tak for input næste gang skal jeg nok sætte flere detaljer ind 

Hehe jeg må bare vente til at jeg trænger til en god gang massage igen 

Jeg synes det er en god aftale med konen hun kan ikke lig sex overhovedet med ved jeg har et behov så længe jeg ikke går for tit  og det er kun hos thai massage steder er hun ok med det :D

Men mange tak for svar på min lille uprofessionelle anmeldelse ;-)

Fin anmeldelse Anders jo sjældent vi hører nyt fra Top Thai i Vejle :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja godt at høre nyt fra Top Thai Anders. Er længe siden jeg selv har været der. Må snart forbi igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige lidt at tilføje her.

Eive er tilbage på Vardevej nu, og hun er i sit gode gamle jeg - samme kvalitet og samme humør. Så det er værd at gå efter.

Kort beskrivelse af hende, til dem som ikke kender hende. Lille smuk og slank thaipige, omkring 150cm og ret store bryster for en thai (nok ikke helt ægte da de er ret faste)

Del dette indlæg


Link til indlæg
denunge skrev, for 3 timer siden:

Har lige lidt at tilføje her.

Eive er tilbage på Vardevej nu, og hun er i sit gode gamle jeg - samme kvalitet og samme humør. Så det er værd at gå efter.

Kort beskrivelse af hende, til dem som ikke kender hende. Lille smuk og slank thaipige, omkring 150cm og ret store bryster for en thai (nok ikke helt ægte da de er ret faste)

Det lyder meget spændende :D er det også ved top Thai. Du har prøvet hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Andershamselv skrev, for 5 timer siden:

Det lyder meget spændende :D er det også ved top Thai. Du har prøvet hende

Ja det er det

Del dette indlæg


Link til indlæg
frandsen skrev, for 6 timer siden:

Hvilken af stederne på Vardevej er hun nu ? Overvejer nemlig at få hende prøvet

Ja overskrift siger Top Thai - så er det jo nok der... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
denunge skrev, den 28. juni 2016 at 09:29:

Har lige lidt at tilføje her.

Eive er tilbage på Vardevej nu, og hun er i sit gode gamle jeg - samme kvalitet og samme humør. Så det er værd at gå efter.

Kort beskrivelse af hende, til dem som ikke kender hende. Lille smuk og slank thaipige, omkring 150cm og ret store bryster for en thai (nok ikke helt ægte da de er ret faste)

Jeg husker Eive (indehaver) til at have ægte bryster. Store og dejligt bløde. ???

Det er godt et år siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...