Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Ja så er alt jo sagt før. Jeg havde desværre ikke set den tråd inden jeg besluttede mig for at besøge Greti. 

Hvis pigen har problemer med at bare simulere at det er rart, så burde hun droppe den gesjæft. Hun virkede træt og fraværende.

Jeg bilder mig ind at jeg selv er pæn og nydelig og besøger GP´ere for afvekslingens skyld. Så bliver man grundigt bombet tilbage til "købesex" og jeg gør det for pengene skyld - agtigt.

Det er der vel ingen der synes er rart. Nok om det. der er mange andre dejlige kvinder derude, så jeg har bare beskrevet min oplevelse for jer andre.

Skrevet
Hubbi skrev, for 17 timer siden:

Ja så er alt jo sagt før. Jeg havde desværre ikke set den tråd inden jeg besluttede mig for at besøge Greti. 

Hvis pigen har problemer med at bare simulere at det er rart, så burde hun droppe den gesjæft. Hun virkede træt og fraværende.

Jeg bilder mig ind at jeg selv er pæn og nydelig og besøger GP´ere for afvekslingens skyld. Så bliver man grundigt bombet tilbage til "købesex" og jeg gør det for pengene skyld - agtigt.

Det er der vel ingen der synes er rart. Nok om det. der er mange andre dejlige kvinder derude, så jeg har bare beskrevet min oplevelse for jer andre.

Tak for anmeldelsen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.