Hop til indhold
TrippleX

Natchas Thai Massage, Aldersrovej i Aarhus - NEVER AGAIN

Recommended Posts

Har været hyppig gæst på diverse massagesteder i Aarhus, men denne oplevelse gør at jeg tager en lille pause fra et efterhånden maskinelt miljø, hvor det kun handler om at hive så mange penge ud af folk som muligt.

Kom uanmeldt en alm. hverdags eftermiddag, hvor de havde god tid. En køn og slank thaipige viste mig ind i rummet og det tegnede godt. Men det viste sig at hun var totalt uengageret, svarede kun med meget korte sætninger, og viste ingen synderlig interesse i at give en god massage. Der var ikke noget pirring mens jeg lå på maven, så tænkte at hun nok ikke var i humør til ekstra, og det var jo helt OK, da jeg bestemt ikke vil tvinge pigerne til noget de ikke lyster. Hun sagde intet under hele massagen, og spurgte hverken om det var behageligt eller godt (hvilket det bestemt ikke var - kunne ligeså godt have berørt mig selv med en karklud.

Så kom den klassiske "Vend om", og jeg vendte mig om med fuldstændig slap diller, der bestemt ikke følte der var andet i luften :)

Så begyndte hun massage omkring inderlår og mave, og det havde pludselig sin virkning - hun tog fat i pikkemand og spurgte om jeg ville have mere. Var helt ærligt i tvivl grundet den totale uengagerede massage og et ansigt der viste "lad mig nu blive færdig med det her"

Men var jo lidt tændt så sagde OK, og hun ville have +300 kr. ( i alt kr. 600,00). Sagde ok og spurgte om jeg måtte røre imens - svaret var "lidt"...hmm ok

Ved første berøring af min pik kiggede hun op i loftet og sukkede - mistede fuldstændig lysten - vil sgu ikke have en behandling af en pige der helst er fri for sit arbejde.

Bad hende stoppe med det samme, og sagde kun massage i dag... så blev hun aggressiv og sagde jeg ikke kunne sige nej nu, da hun jo havde rørt den.. og jeg skulle stadig betale kr. 600,00 uanset hvad.

Forklarede hende at det kunne jeg godt, og hun havde allerede rørt den inden hun spurgte om ekstra og nægtede at betale hende ekstra for denne service.

Hun indvilgede modvilligt i at stoppe det uengagerede hand-job, men hun sagde så at prisen for en times massage var kr. 400,00 hvis ikke man ville have ekstra. Der var rabat på massage hvis jeg købte ekstra..

Gad ikke diskutere men grinte ad hende og sagde fint - bliv færdig her og lad mig komme ud.

Hun gjorde sig færdig og jeg tog mit tøj på, stak hende 400 kr. og smuttede - kommer aldrig her mere og tror jeg holder en pause fra massagemiljøet et stykke tid.

Dog så jeg lige at AarhusM er aktiv igen, og har tidligere givet mig en helt fantastisk og fræk massage: https://annoncelight.dk/showad/142433

Han er hverken pige eller thai - men så er det jo heldigt at være bi, så der er dobbelt så mange muligheder :) så måske jeg skal forkæle mig selv og glemme denne trælse episode med en garanteret lækker oplevelse...

God weekend

XxX

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arg, sikke en skodoplevelse - det er virkelig thai, når det er allerværst :-( 

 

Jeg synes efterhånden, at der har været et par beklagelige anmeldelser af Natchas massage med det samme budskab: Høje priser og en middelmådig til direkte ringe service.  

 

Men opgiv nu ikke helt; der er en del steder i Århus, der (baseret på anmeldelserne herinde) er en god del bedre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Genboen

Ja en trist historie!

Men godt du skred fra situationen TrippleX - det er kontant afregning til pågældende og du passer på dig selv i noget som ikke er ok for dig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi idag

Der er gang i butikken tror at klokken ringede 4 gange mens jeg var der. 

Bestilte halv time og blev overtalt til et hj total damage 500kr 

Og det var så det 

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...