Hop til indhold
Guest Søren Brun

Svar på tråd

Recommended Posts

Guest Søren Brun

Det sker jævnligt at der på lange tråde dukker kommentarer (og spørgsmål) op fra medlemmer, der ikke har haft lyst til at læse hele tråden igennem og derfor gentager svar / spørgsmål) der tidligere har været oppe.

Det kan der være mange grunde til, bare ikke nogen gode; det er rent og skær dovenskab eller lyst til at markere sin mening. Og mange gange bliver der svaret på spørgsmål hvorefter debatten starter forfra uden der bliver tilført noget nyt.

Er det ok at rapportere denne type indlæg eller skal vi bare acceptere disse dovne skribenter??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes alt for tit at debatterne i politk forummet bliver afsporet af ligegyldige kommentarer og den sædvanlige brok. 

Redigeret af Tristan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Søren Brun skrev, for 7 timer siden:

 

Er det ok at rapportere denne type indlæg eller skal vi bare acceptere disse dovne skribenter??

Ja det skal man bare acceptere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tristan skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes alt for tit at debatterne i politk forummet bliver afsporet af ligegyldige kommentarer og den sædvanlige brok. 

Men ingen forhindrer dig i blot at glide forbi og henover ting du ikke gider beskæftige dig med.

Debatter skal være levende - og EG har ret gode moderatorer, der rydder op i de værste eksempler. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det er bestemt en levende debat, når man gentager de samme holdninger i hver eneste tråd. ;) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Tristan skrev, for 21 minutter siden:

Ja det er bestemt en levende debat, når man gentager de samme holdninger i hver eneste tråd. ;) 

 

Ja netop - publikum og deltagerne er jo forskellige fra tråd til tråd :D

Måske læser du alle tråde og indlæg - men det tager ikke lang tid at konstatere, at ikke alle andre har det på den måde - incl. mig :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 18 minutter siden:

Ja netop - publikum og deltagerne er jo forskellige fra tråd til tråd :D

Måske læser du alle tråde og indlæg - men det tager ikke lang tid at konstatere, at ikke alle andre har det på den måde - incl. mig :roll:

Der kommer også nye medlemmer og nye lyserøde (dejligt) til her på EG engang imellem og så bliver der set lidt rundt på tråde og for ligesom at komme lidt igang herinde, så bliver der da også kommenteret på ældre tråde og hvis der er mange kommentarer og selvom de bliver skimtet igennem, så kan der hurtigt blive gentaget en kommentar. :-D Personligt der springer jeg over, hvis jeg har set det før eller ikke synes det er aktuelt i den sammenhæng, som jeg læser det i :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
RarFyr skrev, for 1 minut siden:

Der kommer også nye medlemmer og nye lyserøde (dejligt) til her på EG engang imellem og så bliver der set lidt rundt på tråde og for ligesom at komme lidt igang herinde, så bliver der da også kommenteret på ældre tråde og hvis der er mange kommentarer og selvom de bliver skimtet igennem, så kan der hurtigt blive gentaget en kommentar. :-D Personligt der springer jeg over, hvis jeg har set det før eller ikke synes det er aktuelt i den sammenhæng, som jeg læser det i :-)

My point exactly RarFyr 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...