Hop til indhold
Ferdinand

Gangbang i Århus - Nikita og Katrine inviterer til supersex den 28. juni i århus

Recommended Posts

Jeg har haft fornøjelsen af dem begge 2 og det er 2 skønne kvinder , de er begge 2 lækre og helt fantastiske at være sammen med.

Jeg har ikke selv mulighed for at deltage , men jeg kan helt sikkert anbefale dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udtømt, udmattet og puuh det nu er varmt, både i krop og sjæl. Kommet hjem fra et fedt GB, med de 2 lækre, indbydende kwinder Kathrine og Nikita. Godt og velgennemført arrangement med pli, gentlemen aftaler og at dele mellem ”brødre”, kom alle til fadet, fisserne og for dem der var til det, et numsehul !

Der blev suttet pik, kneppet i hoved og røv, med slugt sperm, sperm i ansigt, sperm på bryster og sperm på lækre baller og så videre

De saftige våde og veltrimmede fisser, var indbydende til både pik og slik. Kathrine fik pikke i både fissen og sit stramme numsehul.

Nikita blev kneppet i mange versioner og jeg fik bl.a. en dejlig udløsning i en af mine favoritstillinger… yehaa.

Tak !  Gentagelse: ja tak. Sted: ja tak. Arrangør: ja tak. Piger: ja tak. Andre piger: ja tak.

P.S. for os der deltog og var indviet . Få nu for helvede aflivet den døde hund !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt gad godt at have været med, men Havde desværre lavet andre planer. Synes Nikita lyder og ser ud som en pige der bare skal prøves :) hvor mange var i ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken skrev, for 17 timer siden:

Udtømt, udmattet og puuh det nu er varmt, både i krop og sjæl. Kommet hjem fra et fedt GB, med de 2 lækre, indbydende kwinder Kathrine og Nikita. Godt og velgennemført arrangement med pli, gentlemen aftaler og at dele mellem ”brødre”, kom alle til fadet, fisserne og for dem der var til det, et numsehul

 

Super fint skrevet anmeldelse. Tak for den.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin og sober anmeldelse. man må håbe på gentagelse, så os andre kan få fornøjelsen en gang. Som nævt havde jeg tidligere fornøjelsen af kathrine og jeg er sikker på at arrangementet med to piger har været i top. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...