Hop til indhold
Guest littledick

Emma i Aarhus

Recommended Posts

Guest littledick

Hej

 

Jeg har i den sidste 1 ½ måned knaldet omkring 6000.- kr. af på Emma https://annoncelight.dk/showad/204225

Det har været et par gange med ½ time, et par gange kun med superfransk og så en enkelt gang (i dag) med 45 min. m/superfransk.

 

Og hvorfor har jeg så været så letsindig med mine penge?

 

Jo, det er fordi, hun simpelthen laver det perfekte blowjob og så er dejlig stram. At hun har gode faste ungpigebryster i en dejlig størrelse, vil jeg jo heller ikke klage over. Hendes krop er simpelthen fantastisk - en lækker lille røv og fissen ikke kun smager godt, den er også lille og fin.

 

Men tilbage til blowjobbet - Hun giver det mest fantastiske blow. Det er sjask vådt, som i virkelig vådt. Hun er fabelagtig til veksle mellem sug og brug af tungen, sidst men ikke mindst det er langsomt, vådt, blidt, vådt, erotisk, vådt og næsten uden brug af hænder. Jeg har fået superfransk af hende i hele 30 min, det var simpelthen det bedste, jeg endnu har oplevet -ren luksus, og jeg har dog fået blow af de første 100 piger i min tid i seksuelle miljø her i Århus.

Jeg er kan normalt ikke komme ved superfransk, men i dag måtte jeg afbryde blowet for at slikke fisse i stedet, for ellers havde jeg fyret bettefyr af, inden der var gået 10 min.

 

Jeg takker for et forrygende knald (og blowjob) og giver mine bedste anbefalinger.

 

Karakterskala

Blow 12

bryster 12

Humør og imødekommenhed 12

(al bedømmelse er jo objektivt, og jeg er stærkt farvet af mine gode oplevelser, men jeg tror, at de fleste kan få en endog ganske fin hyrdetime med Emma)

Littledick

Redigeret af littledick

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand

Tak for super anmeldelse! Jeg har haft denne gp i sigte længe. Håber at kunne besøge hende en skønne dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er mega lækker hvis det er hende jeg besøgte for 1,5 måned siden. Hun kunne den gang besøges på hotel i Skanderborg. Mon det er den samme ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Hun er nemlig megalækker. Jeg mener ganske bestemt, hun har huseret i det skanderborgeske.

Jeg kan kun sige - prøv hende.

Littledick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt hende på hotel hvor hun var indlogeret. Jeg synes ikke hun er noget specielt, ud over ung. Blev faktisk en smule bekymret da hun virkede lidt sløv/påvirket...og fornemmede også hun var ludt træt. På hende bord lå diverse dildoer, piske, kæder og lænker. Jeg ved ikke med Jer, men for mig virkede det helt forkert at møde en så ung pige, som virkede påvirket, og havde sådan et udstyr liggende fremme. Var faktisk lidt turn off....og slet ikke frækt....nærmest lidt trist. Valgte at gå igen da jeg ikke kunne have mig selv med i det.

Redigeret af nice guy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmas-fantasy
nice guy skrev, den 27. juni 2016 at 20:54:

Har mødt hende på hotel hvor hun var indlogeret. Jeg synes ikke hun er noget specielt, ud over ung. Blev faktisk en smule bekymret da hun virkede lidt sløv/påvirket...og fornemmede også hun var ludt træt. På hende bord lå diverse dildoer, piske, kæder og lænker. Jeg ved ikke med Jer, men for mig virkede det helt forkert at møde en så ung pige, som virkede påvirket, og havde sådan et udstyr liggende fremme. Var faktisk lidt turn off....og slet ikke frækt....nærmest lidt trist. Valgte at gå igen da jeg ikke kunne have mig selv med i det.

Hej Nice Guy. Jeg er ked af at du ikke umiddelbart har haft en god opfattelse af mig. Jeg vil dog pointere, at jeg ikke bruger nogen som helst form for euforiserende stoffer, så jeg tror blot du har fanget mig efter en lur eller evt en lang dag hahah.. Beklager.. Jeg kan dog heller ikke falde i alles smag, og det er fuldt ud accepteret. Men jeg indtager altså absolut ingen stoffer her du. (: 

 Du siger det virker forkert med mit "mørke" bord, som jeg altid har fremme - jeg synes det er en lidt underlig kommentar, da alle har hvert sit kink. Jeg vil da ikke mene det handler om alder, men at det handler om hvad man føler tilfredstillende ;)  Det kan meget vel være, at det ikke lige er "dit bord", men derfor behøver du ikke præsentere det som noget negativt.. Jeg har mine ting fremme, både undertøj, dildo'er og pisk (og nej jeg har ikke nogen kæder og lænker, men kan godt se overdrivelse fremmer forståelse ;) ) så folk kan se hvem jeg er, det lægger jeg skam ikke skjul på. Det står trods alt også i mine annoncer at jeg har sådanne redskaber til rådighed, så det burde du have vidst, ellers har du nok bare ikke læst min annonce grundigt nok ;)

 

jeg håber du finder hvad du søger, og tak til alle de søde beskeder på denne tråd, de varmer (:

 

Fortsat god aften derude 

Redigeret af Emmas-fantasy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmas-fantasy
Livsnyder69 skrev, den 27. juni 2016 at 14:17:

Hun er mega lækker hvis det er hende jeg besøgte for 1,5 måned siden. Hun kunne den gang besøges på hotel i Skanderborg. Mon det er den samme ??

Det er mig der var i Skanderborg ja, det korrekt ;) tak for de søde ord, jeg er meget glad for at jeg har kunne formå at give dig en god oplevelse! Det betyder enormt meget for mig at alle besøgende går ud af døren tilfredsstillet, og føler i har brugt pengene på noget der var værd at bruge pengene på. Det ER mange penge ja, og derfor er det kun retfærdigt at i får en maksimal omgang af nydelse - forstår simpelthen ikke de GP'er som er kolde i røven over for det, det sgu da noget snyderi.. Så burde man ikke være glædes pige, hvis man ikke kan skabe glæde hos folk ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Jeg kan kun støtte om om det Emma skriver. Jeg har endnu ikke oplevet hende som værende påvirket, den må stå for nice guys egen regning.

Mht til det kinky bord - det kan næsten ikke være mere uskyldigt.  Der ligger ikke lænker og kæder, kun hansker lingeri og en lille pisk.

Men det er da klart, at hvis man ønsker en moden (ældre dame) der ikke tilbyder let pirringsbondage - så er det ikke Emma man skal besøge.

Pga mangel på arbejde kommer jeg ikke forbi Emma foreløbig, men hun er i min absolut top 3 af piger i århusområdet.

Ps. Godt brølt Emma. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emmas-fantasy skrev, for 15 timer siden:

Det er mig der var i Skanderborg ja, det korrekt ;) tak for de søde ord, jeg er meget glad for at jeg har kunne formå at give dig en god oplevelse! Det betyder enormt meget for mig at alle besøgende går ud af døren tilfredsstillet, og føler i har brugt pengene på noget der var værd at bruge pengene på. Det ER mange penge ja, og derfor er det kun retfærdigt at i får en maksimal omgang af nydelse - forstår simpelthen ikke de GP'er som er kolde i røven over for det, det sgu da noget snyderi.. Så burde man ikke være glædes pige, hvis man ikke kan skabe glæde hos folk ;) 

Flot sagt - ser LÆKKER ud på billederne og kun gode anmeldelser. Pokkers der er så langt til Aarhus :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
littledick skrev, den 23/6/2016 at 18:43:

Hej

 

Jeg har i den sidste 1 ½ måned knaldet omkring 6000.- kr. af på Emma https://annoncelight.dk/showad/204225

Det har været et par gange med ½ time, et par gange kun med superfransk og så en enkelt gang (i dag) med 45 min. m/superfransk.

 

Og hvorfor har jeg så været så letsindig med mine penge?

 

Jo, det er fordi, hun simpelthen laver det perfekte blowjob og så er dejlig stram. At hun har gode faste ungpigebryster i en dejlig størrelse, vil jeg jo heller ikke klage over. Hendes krop er simpelthen fantastisk - en lækker lille røv og fissen ikke kun smager godt, den er også lille og fin.

 

Men tilbage til blowjobbet - Hun giver det mest fantastiske blow. Det er sjask vådt, som i virkelig vådt. Hun er fabelagtig til veksle mellem sug og brug af tungen, sidst men ikke mindst det er langsomt, vådt, blidt, vådt, erotisk, vådt og næsten uden brug af hænder. Jeg har fået superfransk af hende i hele 30 min, det var simpelthen det bedste, jeg endnu har oplevet -ren luksus, og jeg har dog fået blow af de første 100 piger i min tid i seksuelle miljø her i Århus.

 

Jeg kan kun være fuldstændig enig, hun giver godt nok et rigtig lækkert blow.

Billederne er flotte og hun er mindst ligeså dejlig i virkeligheden, hvad man ikke kan se på billederne er det utrolig kønne ansigt hun har. Blev oprigtigt fuldstændig paf da jeg så hende.

Og så er hun en rigtig sød og service mindet pige.

Tak @Emmas-fantasy for en lækker oplevelse med en smuk, fræk og sød dansk pige :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emmas-fantasy
Goliath2.0 skrev, for 1 time siden:

Jeg kan kun være fuldstændig enig, hun giver godt nok et rigtig lækkert blow.

Billederne er flotte og hun er mindst ligeså dejlig i virkeligheden, hvad man ikke kan se på billederne er det utrolig kønne ansigt hun har. Blev oprigtigt fuldstændig paf da jeg så hende.

Og så er hun en rigtig sød og service mindet pige.

Tak @Emmas-fantasy for en lækker oplevelse med en smuk, fræk og sød dansk pige :) 

Hej @Goliath2.0! Selv tak for et behageligt besøg af dig :)  Og mange tak for de pæne ord, de giver altid et smil på læben!
De varmeste hilsner
- Emma

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Emma.

Blev helt ked af, at du kun tage imod "danske" mænd. Vil høre om du kan gøre en undtagelse med en sød asiatisk fyr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...