Hop til indhold
yamara

En duo med Silla Malou

Recommended Posts

Hej Brødre.

Lige en hurtig beretning.

Arbejde fik mig forbi Randers i dag og jeg havde længe gerne ville prøve Sille Malou, hendes billeder er jo vildt lækre!

Så jeg skrev en sms til hende og fik svar med det samme, jeg spurgte hende på Fransk, Spansk og Dansk, hun skev 1000 tilbage og i min verden er det for meget, men hun skrev også 1200 for 2 piger, så nu var min interesse vagt :)

Jeg fandt stedet og Silla lukkede mig ind, jeg vil sige det er lidt det samme som Ann Sexy Lover i København, jeg tror ikke hun er 36, umiddelbart vil mit gæt være over 40, men stadig en køn Milf med nogle store bryster! jeg tror hun har fået en brystreduktion, men det er ikke noget som trække ned for mig, nogle gode store "naturlige" bryster. Hun viste mig ind i værelset og bad mig tage tøjet af og slappe af så vil hun komme tilbage med hendes veninde. 5 min efter kom hun tilbage med hende veninde, hende's alder vil jeg gætte til sidst 40'erne, med lidt hænge bryster, ikke så store som Sille's og ikke så køn.

Selve akten var fin, massere af sjov og ballade, lidt massage, HJ fra dem begge, Fransk fra dem begge, missionær med dem begge og afslutning med fransk/HJ fra Sille.

Point:

Stedet: 7/10 Passionclub Randers, bolle sted med musik i højtalerne....

Pigerne: 7/10 Sille er ældre end billederne giver udtryk for - 5/10 veninden var nok lige i det ældste for mig.

akten: 7/10 Fint, jeg fik det jeg havde betalt for.

Gentagelse: Nej nok ikke, men jeg fik prøvet Sille samtidig med en duo på en gang.

Link: http://www.passionclub.dk/plugins/sgallery/gallery.php?view.227.1.1

God fornøjelse derude!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende tilfældigvis også idag for første gang, :)

Det eneste jeg egentlig vil sige er, kan se du ligesom nogle andre, mener hendes billeder snyder med alderen.

Jeg vil mene, man er dygtig hvis man kan sige hendes alder ud fra de billeder. Jeg synes det er en skam, at sige de er misvisende, for det eneste jeg kan konkludere ud fra de fotos er, at jeg synes vedkommende der optræder på dem er rigtig aktraktiv, hvilket jeg også synes hun er IRL. 

 

 http://www.passionclub.dk/plugins/sgallery/gallery.php?list.1.1

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
yamara skrev, den 23/6/2016 at 17:04:

Hej Brødre.

Lige en hurtig beretning.

Arbejde fik mig forbi Randers i dag og jeg havde længe gerne ville prøve Sille Malou, hendes billeder er jo vildt lækre!

Så jeg skrev en sms til hende og fik svar med det samme, jeg spurgte hende på Fransk, Spansk og Dansk, hun skev 1000 tilbage og i min verden er det for meget, men hun skrev også 1200 for 2 piger, så nu var min interesse vagt :)

Jeg fandt stedet og Silla lukkede mig ind, jeg vil sige det er lidt det samme som Ann Sexy Lover i København, jeg tror ikke hun er 36, umiddelbart vil mit gæt være over 40, men stadig en køn Milf med nogle store bryster! jeg tror hun har fået en brystreduktion, men det er ikke noget som trække ned for mig, nogle gode store "naturlige" bryster. Hun viste mig ind i værelset og bad mig tage tøjet af og slappe af så vil hun komme tilbage med hendes veninde. 5 min efter kom hun tilbage med hende veninde, hende's alder vil jeg gætte til sidst 40'erne, med lidt hænge bryster, ikke så store som Sille's og ikke så køn.

Selve akten var fin, massere af sjov og ballade, lidt massage, HJ fra dem begge, Fransk fra dem begge, missionær med dem begge og afslutning med fransk/HJ fra Sille.

Point:

Stedet: 7/10 Passionclub Randers, bolle sted med musik i højtalerne....

Pigerne: 7/10 Sille er ældre end billederne giver udtryk for - 5/10 veninden var nok lige i det ældste for mig.

akten: 7/10 Fint, jeg fik det jeg havde betalt for.

Gentagelse: Nej nok ikke, men jeg fik prøvet Sille samtidig med en duo på en gang.

Link: http://www.passionclub.dk/plugins/sgallery/gallery.php?view.227.1.1

God fornøjelse derude!

Jeg bor lige om hjørnet - hvad kostede en duo?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest chris 60
chris 60 skrev, for 16 timer siden:

Jeg bor lige om hjørnet - hvad kostede en duo?

Og hvad hed veninden egentlig. Eller var hun ligegyldig for dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Har besøgt Malou,og kan kun sige,at hvis jeg var brug vogns sælger,og brugte samme " taktik" angåenden hendes biller,var jeg sku endt i fængelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...