Hop til indhold
Bolbrodrengen

Nybegynder med Thai Massage....

Recommended Posts

Er for nylig blevet skilt og er derfor flyttet til Randers, efter noget hold i ryggen for nylig besluttede jeg mig, at ville prøve noget Thai massage. Jeg ringede efter lidt søgning på nettet til Lanna Massage på Mariagervej i lørdags og fik en tid til massage. Jeg kommer ind i forretningen og bliver modtaget af en thai kvinde på cirka 40 år...almindelig af udseende, cirka 160 cm og og små faste bryster og halv langt hår.

Da jeg var ny i det her med thai massage vidste jeg ikke om man skulle smide alt tøjet, jeg spurgte og fik at vide at jeg skulle tage alt tøjet og ligge mig op på massagebriksen, hun smuttede ud af lokalet mens jeg smed tøjet, lokalet som var med en dør der kunne lukkes, så der var ro og fred til massagen. Massagen var god og kompetent og hun kom godt rundt på ryggen og i dybden ved nakken og lænden, efter cirka 45 min blev jeg bedt om at vende mig om på ryggen. Herefter startede massagen på forreste del af skulderne og brystet og dernæst fik begge ben en god gang massage også, undervejs pirrede mig lidt ved berøring af kronjuvelerne og hun pressede sine bryster mod mig flere gange undervejs...dejligt men ikke noget der pirrede mig til at jeg reagerede på det. Afslutningsvis nærmede hun sig lillemanden og ville masserer mig i lysken og på øverste del af låret og fjernede derfor håndklædet som ellers tækkeligt havde ligget over de kalorius og så kom spørgsmålet om hun skulle massere ham også.....og jeg var tændt og havde ikke fået tømt kronjuvelerne i lang tid...så jeg sagde jeg til tilbuddet om et HJ til 600 kroner, hvorefter hun smed det meste af tøjet og jeg fik lov at massere hendes bryster og hendes våde skede....jeg holdt dog ikke lang tid, da hun også var kompetent til den del af massagen, blev tørret godt og grundigt med vådservietter og fik tilbudt hovedbundsmassage som afslutning.

Alt i alt en god oplevelse, god massage og et godt HJ...pigen ikke speciel attraktiv og talte ikke særligt godt dansk, men hun kunne det hun skulle og jeg betalte for. Kommer gerne igen hos Lanna, men overvejer også om der andre gode steder i Randers...kom gerne med nogle friske anmeldelser...

 

Redigeret af Bolbrodrengen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kør til Aarhus og besøg thai-stederne i enten Thorvaldsensgade eller Christian Kiers Plads;-). Og lad dig endelig inspirere at de fremragende beskrivelser der er om thai massagen i Aarhus her på EG. Navnlig dem der er skrevet af Johannesb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for tipset, jeg kører til Aarhus en af de næste gange.

Var for i øvrigt forbi et for mig nyt sted her til aften, jeg var blevet stivrygget og trængte til massage, valgte at køre ud på Viborgvej 110 til Randers bedste Thai Massage, desværre levede navnet ikke op til den massage der blev leveret. Pigen var en lille thai kvinde på 35 år cirka og 150 cm......lokalerne snuskede og rodet, massagelokalet var et meget trangt og lille lokal med en massagebriks og en stol til tøjet.

Massagen blev leveret uden den store indlevelse og var af middelmådig standard, jeg havde betalt 500 for massage og et HJ....og jeg havde en fornemmelse af det handlede om at få mig vendt om på ryggen og få fat i kalorius og få mig ud af døren.

Kan desværre ikke anbefale stedet, lokalerne er snuskede, massagen dårlig og pigen virkede total uengageret og leverede en dårlig oplevelse. Og jeg kommer ikke igen, trods det at prisen var ok.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for fin anmeldelse.

Næste gang skal du prøve Kat. :-) Hun kan bare pirre dig de rigtige steder. :-)

Kat Thai Massage

Vester Kirkestræde 2 8900 Randers
Tlf. 50 21 50 22

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var kørt ned til Kat i sidste uge efter aftale, da jeg ankom sagde hun at hendes veninde kom til mig. Dette var ikke aftalen, så blev bedt om at gå. Første gang jeg prøvede det hos Kat. Men Kat er god

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gad nok vide om man kan få fuld pakke hos Lanna? - Kat, tjae det er sgu lidt svingende hos hende, jeg har prøvet der et par gange og første gang var massagen dælme helt i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...