Hop til indhold

Recommended Posts

Var på besøg her i denne uge. her er min oplevelse.
https://annoncelight.dk/profile/The+kitten

Hun var ikke hjemme på aftalt tid, men det er vel hvad der kan ske. 10 min forsinket ankom hun og vi gik ind.
Betalte for den aftalte time med hele oplevelsen, sex, blow etc.
Det startede fint med et udmærket blow, har generelt svært ved at komme ved blow alene men det lykkedes ok efter nogen tid (havde bedt om flere udløsninger). det fortsatte efterfølgende på samme måde. bedte hende om at sætte sig op på mig, men det ville hun ikke. Hun kunne ikke ha sex den dag pga. månedens tid. Hun undskyldte for det og fortsatte så med HJ og blow. hun kæmpede bravt for sagen, men ikke noget at gøre. Vi gav op efter i alt ca. 40 min.

Fik at vide hun ville gøre det godt en anden gang, og så kunne jeg få alt det jeg ønskede. tænkte det var en lidt underlig fremgangs måde, og følte mig da os lidt snydt da hun jo fra starten vidste hvad planen var. men hun fik da chancen så jeg kørte hjem og tænkte ikke videre over det.

Har så kontaktet hende efterfølgende for at få lavet en aftale. Første udtalelse var så fuld pris, 1500 for 1 time igen!
Det mente jeg ikke helt var aftalen, og fortalte jeg var lidt skuffet. så blev det 1300 for 45 min.
påpegede at der jo ikke var nogen forskel, bare kortere tid, og at jeg bestemt ikke mente jeg havde fået sidste gang hvad jeg betalte for. og takkede pænt nej.
hun svarede at det jo var op til mig, men jeg ville ha fået fuld godtgørelse for det der manglede.
Nu var jeg ret forvirret, for det hang jo ikke helt sammen med det hun ellers havde skrevet. Så jeg spurgte om jeg ikke måtte ringe til hende, troede det kunne fjerne eventuelle misforståelser.
Det ku jeg ikke da hun var ude at spise med en veninde.
Fair nok, bedte hende skrive når det passede ind og afsluttede med "velbekomme"

3 timer senere skrev jeg "glem mig ej"

svaret var - ikke idag, hygger mig med min fyr da du ikke kom
og en besked mere med - måske i morgen.
Aftalen var så at HUN skulle kontakte mig...

Mere vil jeg ikke sige i denne sag. Lav jeres egen vurdering.....

god aften derude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...