Hop til indhold
Deli

Isabelle, Esbjerggirls

Recommended Posts

Hej

Vil lige dele lidt oplysninger fra mit besøg hos Esbjerggirls idag.  http://side6.dk/resultatside/?q=esbjerggirls

Kontakt pr. sms og man får en adresse lige bag gågaden i Esbjerg. Skriver at man er der og så får man den rigtig adresse, som er lige over gaden,  så ingen grund til at gå ind og tjekke døre, på den først oplyste adresse. Lejligheden ligger i stuen og de står klar til at åbne, når man kommer ind, så fungere fint og ikke særlig åbenlyst.

Isabelle er lige ankommet og er her i fire dage inden hun tager tilbage til Tjekkiet og arbejde igen i sit normale job. Jeg tror ikke det er Isabelle på nogen af billederne, men hendes hårfarve og statur passer meget godt med billede 4. Hun er en rigtig flot pige, hendes beskrivelse passer meget godt, men hun har stortset ingen bryster. Hun er super slim uden dog at være mager. Så en petite pige. 

Bestilte 15 min for 600 kr. Tror hun er meget ny i faget, for der var lidt nervøsitet og virkede meget mekanisk. Et lille trut kys, blow med gummi og kun pille udvendigt. Så brugte hun også en helvedes masse glidecreme. 

Så super lækker tøs (efter min smag), hvis man trænger til en hurtig tur uden krav om for meget indlevelse. 

Ps. Hendes makker Eva vil først dukke op i aften, så hende kan jeg ikke kommentere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest farvel25

Der er da nok en grund til hun oplyser en forkert adresse, så jeg spør bare hva FÅR du ud af og ikke bare holde det for dig selv ang adressen, hvorfor ikke bruge din energi på og kun fortælle om oplevelsen...?? Jeg spør bare men fortæl mig enlig hvis jeg tager fejl..!!?!, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er det egentlig du spørger om? Er det ikke pisseligegyldigt at Deli vælger at fortælle om hvordan han fik adressen? Jeg er indfødt esbjergenser, og kan ikke se ud af beskrivelsen HVOR klinikken er. Hvad får DU ud af at være så aggressiv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser da mange anmeldelser, hvor folk skriver om stedet er diskret osv, så hvorfor ikke give denne info?

Og så stod jeg selv inde i den forkerte opgang og kiggede forgæves efter, hvor jeg skulle gå hen og var omme i baggården, så det var egentlig bare til info om, at man lige så kan skrive, når man er i nærheden, så du undgår at gå rundt og se forvirret ud. 
Nu mener jeg at Esbjerg har en af Danmarks længste gågader, så når jeg skriver bag gågaden, er det et meget vidt begreb, som Fedtøre's også bekræfter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen - den er helt fin og brugbar

Er selv fra byen og har ikke besøgt dem, men elsker små bryster sååå ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FrækkeMand

Hejsa

Hende Eva som er her nu er drøøønlækker. Petit, slank, små bryster og en mund med store læber, der er himmelsk omkring ens pik. Besøgte hende sidst da hun var i Esbjerg. 

Gør det, gør det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

If google translate do good work: I can tell you, why the first address was wrong: the Girl can see who is comming in the case of possible problems or so she just can refuse to see this man. (and I completly undestand, because we are having are many strange situations which should be avoid, and this is the good way to do it). 
If translator was wrong, sorry for post ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...