Hop til indhold
Gæst

Tag ved at nævne medlemmer og/eller gp'ere

Recommended Posts

Gæst

Hvorfor virker tag ved brug af et @ ikke længere?

Man får blot en hel tråd som mulighed - ikke en person.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TrineMuz skrev, for 43 minutter siden:

Hvis jeh kommenterede på noget som jeg synes du skulle se, så kunne jeg give dig et tag. Så ville du modtage en nontifikationer om dette. Eller hvis du ønsker at anbefale en pige så kan du tag hende og hun ser det og andre har nemt ved at finde hende. 

Okay :)  

Hvordan vidste I at det virkede? Tidligere altså... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Almindelig feature på mange sites. Og en smart feature, så vi ikke får de der alenlange citater at skulle scrolle ned over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Ida skrev, for 3 timer siden:

Hvor bli'r svaret af?   

SOMEBODY??? :-P 

Du er nok ikke den eneste der holder sommer ferie :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida

J bli'r bare v m at rykke tråden op, indtil vi har fået svaret! :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun

Ida, jeg ikke om det er fordi jeg er gammel, eller i hvert tilfælde ældre, men jeg synes at dit svar med sms-sprog er pisseirriterende. Hvis man skriver mails kan man godt gøre sig den ulejlighed at skrive alle ordene, det andet er en primitiv løsning. :-( Og der ikke nogen begrænsning i antallet af karakterer i et indlæg.

Så pls vis at du godt kan stave.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg elsker Idas måde at skrive på. Den er personlig - og man skal koncentrere sig for at fange de små spidsfindigheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Bbullersen skrev, for 30 minutter siden:

Hvad betyder pls?

 

BB

Fair nok, det er udenlandsk, så du er undskyldt i ikke at kende verdens brugte forkortelse.:oops:

Du er velkommen til at sende en pm hvis du stadig har et problem med at forstå det skrevne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Cage skrev, for 24 minutter siden:

Jeg elsker Idas måde at skrive på. Den er personlig - og man skal koncentrere sig for at fange de små spidsfindigheder.

Fint nok, og hvornår er sms sprog ligefrem blevet personligt?

Og jeg har ikke fattet nogen af de små spidsfindigheder, så kan du ikke lige fortælle hvor de står? Så kan jeg også koncentrere mig om dem i stedet for at prøve at gætte indholdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Søren Brun skrev, for 7 timer siden:

Fint nok, og hvornår er sms sprog ligefrem blevet personligt?

Det ved jeg ikke - sådanne sms'er har jeg aldrig fået.

Søren Brun skrev, for 7 timer siden:

Og jeg har ikke fattet nogen af de små spidsfindigheder, så kan du ikke lige fortælle hvor de står? Så kan jeg også koncentrere mig om dem i stedet for at prøve at gætte indholdet.

Ida har en livlig fantasi - og en sjov måde at beskrive både sig selv og sine ydelser på. Om du kan få øje på det, ved jeg selvsagt ikke noget om. Så der kan jeg ikke hjælpe dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, den 22/6/2016 at 10:43:

Hvorfor virker tag ved brug af et @ ikke længere?

Man får blot en hel tråd som mulighed - ikke en person.

Jeg ved ikke lige hvorfor den funktion ikke virker i øjeblikket. Der er sikkert en fejl et sted i systemet, som vi kan håbe bliver rettet ved næste opdatering af forumsystemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Administrator skrev, Lige nu:

Jeg ved ikke lige hvorfor den funktion ikke virker i øjeblikket. Der er sikkert en fejl et sted i systemet, som vi kan håbe bliver rettet ved næste opdatering af forumsystemet.

Ved du hvornår, I skal have dem opdatering?...... Og nu ikke noget med igen at slette alle mine indlæg :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cage skrev, for 10 minutter siden:

Ved du hvornår, I skal have dem opdatering?...... Og nu ikke noget med igen at slette alle mine indlæg :-D

Der kommer løbende nye opdateringer, der er dog endnu ikke sat dato på udgivelsen af den næste opdatering fra udbyderen. Men jeg kunne forstille mig den kommer omkring midten af næste måned.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Administrator skrev, Lige nu:

Der kommer løbende nye opdateringer, der er dog endnu ikke sat dato på udgivelsen af den næste opdatering fra udbyderen. Men jeg kunne forstille mig den kommer omkring midten af næste måned.

Måske I bør gøre jeres udbyder opmærksom på problemet?  Det har været der ganske længe - vel mindst en 2-3 måneder. Det er jo ikke sikkert de kender til problemet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Søren Brun skrev, for 11 timer siden:

Ida, jeg ikke om det er fordi jeg er gammel, eller i hvert tilfælde ældre, men jeg synes at dit svar med sms-sprog er pisseirriterende. Hvis man skriver mails kan man godt gøre sig den ulejlighed at skrive alle ordene, det andet er en primitiv løsning. :-( Og der ikke nogen begrænsning i antallet af karakterer i et indlæg.

Så pls vis at du godt kan stave.;)

Hæhæææ, har prøvet Søren, dur ik :?

Kys

 

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Frække Ida
Cage skrev, for 10 timer siden:

Jeg elsker Idas måde at skrive på. Den er personlig - og man skal koncentrere sig for at fange de små spidsfindigheder.

Flyvekys m F16 t dig, Cage! (du ka ik se d, men du ka føle d, ka du ik?) :-) .

Redigeret af Frække Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Frække Ida skrev, for 8 timer siden:

Flyvekys m F16 t dig, Cage! (du ka ik se d, men du ka føle d, ka du ik?) :-) .

Er du gal - jeg kan mærke det. Det er simpelthen ugens bedste virtuelle kys jeg har fået.:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...