Hop til indhold

Tag ved at nævne medlemmer og/eller gp'ere

Featured Replies

Skrevet

Hvorfor virker tag ved brug af et @ ikke længere?

Man får blot en hel tråd som mulighed - ikke en person.

Skrevet

Hvis jeh kommenterede på noget som jeg synes du skulle se, så kunne jeg give dig et tag. Så ville du modtage en nontifikationer om dette. Eller hvis du ønsker at anbefale en pige så kan du tag hende og hun ser det og andre har nemt ved at finde hende. 

Skrevet
TrineMuz skrev, for 43 minutter siden:

Hvis jeh kommenterede på noget som jeg synes du skulle se, så kunne jeg give dig et tag. Så ville du modtage en nontifikationer om dette. Eller hvis du ønsker at anbefale en pige så kan du tag hende og hun ser det og andre har nemt ved at finde hende. 

Okay :)  

Hvordan vidste I at det virkede? Tidligere altså... 

Skrevet

Almindelig feature på mange sites. Og en smart feature, så vi ikke får de der alenlange citater at skulle scrolle ned over.

Skrevet

Hvor bli'r svaret af?   

SOMEBODY??? :-P 

Skrevet
Frække Ida skrev, for 3 timer siden:

Hvor bli'r svaret af?   

SOMEBODY??? :-P 

Du er nok ikke den eneste der holder sommer ferie :D 

Skrevet

J bli'r bare v m at rykke tråden op, indtil vi har fået svaret! :-P 

Skrevet

Ida, jeg ikke om det er fordi jeg er gammel, eller i hvert tilfælde ældre, men jeg synes at dit svar med sms-sprog er pisseirriterende. Hvis man skriver mails kan man godt gøre sig den ulejlighed at skrive alle ordene, det andet er en primitiv løsning. :-( Og der ikke nogen begrænsning i antallet af karakterer i et indlæg.

Så pls vis at du godt kan stave.;)

Skrevet
Søren Brun skrev, for 35 minutter siden:

Hvad betyder pls?

BB

Skrevet

Jeg elsker Idas måde at skrive på. Den er personlig - og man skal koncentrere sig for at fange de små spidsfindigheder.

Skrevet
Bbullersen skrev, for 30 minutter siden:

Hvad betyder pls?

BB

Fair nok, det er udenlandsk, så du er undskyldt i ikke at kende verdens brugte forkortelse.:oops:

Du er velkommen til at sende en pm hvis du stadig har et problem med at forstå det skrevne.

Skrevet
Cage skrev, for 24 minutter siden:

Jeg elsker Idas måde at skrive på. Den er personlig - og man skal koncentrere sig for at fange de små spidsfindigheder.

Fint nok, og hvornår er sms sprog ligefrem blevet personligt?

Og jeg har ikke fattet nogen af de små spidsfindigheder, så kan du ikke lige fortælle hvor de står? Så kan jeg også koncentrere mig om dem i stedet for at prøve at gætte indholdet.

Skrevet
Søren Brun skrev, for 7 timer siden:

Fint nok, og hvornår er sms sprog ligefrem blevet personligt?

Det ved jeg ikke - sådanne sms'er har jeg aldrig fået.

Søren Brun skrev, for 7 timer siden:

Og jeg har ikke fattet nogen af de små spidsfindigheder, så kan du ikke lige fortælle hvor de står? Så kan jeg også koncentrere mig om dem i stedet for at prøve at gætte indholdet.

Ida har en livlig fantasi - og en sjov måde at beskrive både sig selv og sine ydelser på. Om du kan få øje på det, ved jeg selvsagt ikke noget om. Så der kan jeg ikke hjælpe dig.

Skrevet
  • Administrator
Cage skrev, den 22/6/2016 at 10:43:

Hvorfor virker tag ved brug af et @ ikke længere?

Man får blot en hel tråd som mulighed - ikke en person.

Jeg ved ikke lige hvorfor den funktion ikke virker i øjeblikket. Der er sikkert en fejl et sted i systemet, som vi kan håbe bliver rettet ved næste opdatering af forumsystemet.

Skrevet
Administrator skrev, Lige nu:

Jeg ved ikke lige hvorfor den funktion ikke virker i øjeblikket. Der er sikkert en fejl et sted i systemet, som vi kan håbe bliver rettet ved næste opdatering af forumsystemet.

Ved du hvornår, I skal have dem opdatering?...... Og nu ikke noget med igen at slette alle mine indlæg :-D

Skrevet
  • Administrator
Cage skrev, for 10 minutter siden:

Ved du hvornår, I skal have dem opdatering?...... Og nu ikke noget med igen at slette alle mine indlæg :-D

Der kommer løbende nye opdateringer, der er dog endnu ikke sat dato på udgivelsen af den næste opdatering fra udbyderen. Men jeg kunne forstille mig den kommer omkring midten af næste måned.

Skrevet
Administrator skrev, Lige nu:

Der kommer løbende nye opdateringer, der er dog endnu ikke sat dato på udgivelsen af den næste opdatering fra udbyderen. Men jeg kunne forstille mig den kommer omkring midten af næste måned.

Måske I bør gøre jeres udbyder opmærksom på problemet?  Det har været der ganske længe - vel mindst en 2-3 måneder. Det er jo ikke sikkert de kender til problemet? 

Skrevet
Søren Brun skrev, for 11 timer siden:

Ida, jeg ikke om det er fordi jeg er gammel, eller i hvert tilfælde ældre, men jeg synes at dit svar med sms-sprog er pisseirriterende. Hvis man skriver mails kan man godt gøre sig den ulejlighed at skrive alle ordene, det andet er en primitiv løsning. :-( Og der ikke nogen begrænsning i antallet af karakterer i et indlæg.

Hæhæææ, har prøvet Søren, dur ik :?

Kys

Redigeret af Frække Ida

Skrevet
Cage skrev, for 10 timer siden:

Flyvekys m F16 t dig, Cage! (du ka ik se d, men du ka føle d, ka du ik?) :-) .

Redigeret af Frække Ida

Skrevet
Frække Ida skrev, for 8 timer siden:

Flyvekys m F16 t dig, Cage! (du ka ik se d, men du ka føle d, ka du ik?) :-) .

Er du gal - jeg kan mærke det. Det er simpelthen ugens bedste virtuelle kys jeg har fået.:-D

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.