Hop til indhold
CPHstuderende

Smukke Patricia

Recommended Posts

Jeg besøgte i går Patricia:

http://side6.dk/resultatside/?q=smukkepatricia27

15 minutter med dansk og fransk til 600 kr.

Hendes billeder er uden tvivl ægte - eller i det mindste meget retvisende. Sød og frisk pige, kønt ansigt og varmt smil. Ikke den mest snakkesalige, men hun leverede varen. Hun havde et lille smart trick, hvor jeg først frygtede, at hun ville give mig blow uden, men vupti, så kom kondomet til syne i hendes mund og således blev gummiet påført. Det var god stil :)

Vi startede i doggy, men jeg fik hende hurtigt om på maven med udsigt til de pæne bryster, som man godt må lege med. God størrelse.

Jeg gik hurtigt ud og vaskede mig lidt efter vi var færdige, så pænt tak for i dag og smuttede videre i min gøren og laden med fornyet energi.

Helt klart et besøg værd hos en pige, der ikke bruger glidecreme. Jeg tvivler dog på, at jeg kommer igen, men det er mere et spørgsmål om, at kemien ikke trækker mig tilbage igen. Sød og fræk er hun dog :)

God tur drenge. Hun er her i halvanden uge endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHstuderende skrev, for 9 timer siden:

Jeg besøgte i går Patricia:

http://side6.dk/resultatside/?q=smukkepatricia27

15 minutter med dansk og fransk til 600 kr.

Hendes billeder er uden tvivl ægte - eller i det mindste meget retvisende. Sød og frisk pige, kønt ansigt og varmt smil. Ikke den mest snakkesalige, men hun leverede varen. Hun havde et lille smart trick, hvor jeg først frygtede, at hun ville give mig blow uden, men vupti, så kom kondomet til syne i hendes mund og således blev gummiet påført. Det var god stil :)

Vi startede i doggy, men jeg fik hende hurtigt om på maven med udsigt til de pæne bryster, som man godt må lege med. God størrelse.

Jeg gik hurtigt ud og vaskede mig lidt efter vi var færdige, så pænt tak for i dag og smuttede videre i min gøren og laden med fornyet energi.

Helt klart et besøg værd hos en pige, der ikke bruger glidecreme. Jeg tvivler dog på, at jeg kommer igen, men det er mere et spørgsmål om, at kemien ikke trækker mig tilbage igen. Sød og fræk er hun dog :)

God tur drenge. Hun er her i halvanden uge endnu.

Ehhh hvordan kunne du se hendes bryster efter du fik hende om på maven?;-) Er de SÅ lange? :-o
Eller ved jeg reelt godt at du sikkert mente om på ryggen? Ja, det får vi aldrig opklaret... :-)

Tak for god anmeldelse. Har selv haft kig på hende. Hvis min tid tillader det tror jeg afgjort jeg skal en tur hos hende og ha' noget:

FISSE!

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Eller ved jeg reelt godt at du sikkert mente om på ryggen? Ja, det får vi aldrig opklaret... :-)

Hovsa. Jeg mente selvfølgelig omvendt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en rigtig dejlig Pige, jeg har lige haft den fornøjelse at møde hende i Svendborg til et hurtigt blow:)

Hun er lidt stille men hun forstår alligevel at hygge godt for en fyr, og så er hun altså Latino sexet når man får pillet tøjet af hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...