Hop til indhold
lfl

femidom

Recommended Posts

Personligt har jeg ikke erfaringer med femidom (kondom til kvinder) derfor vil jeg gerne høre om andres erfaring

Jeg er meget interesseret i at høre fra GP'er om det kunne være en mulighed for at sikre at der bliver brugt beskyttelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK
lfl skrev, for 2 timer siden:

Personligt har jeg ikke erfaringer med femidom (kondom til kvinder) derfor vil jeg gerne høre om andres erfaring

Jeg er meget interesseret i at høre fra GP'er om det kunne være en mulighed for at sikre at der bliver brugt beskyttelse.

"For at sikre at der bliver brugt beskyttelse...." Du kunne jo bare SELV sikre der sad et gummi på din penis, var det ikke lettere?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 14 minutter siden:

"For at sikre at der bliver brugt beskyttelse...." Du kunne jo bare SELV sikre der sad et gummi på din penis, var det ikke lettere?!

ikke at jeg ved det,men tror lfl mener når du giver oral til kvinden ,at du slikker gennem noget film agtigt beskyttelse.personligt ville jeg føle det kunstigt-klinisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TboneDK skrev, for 1 time siden:

"For at sikre at der bliver brugt beskyttelse...." Du kunne jo bare SELV sikre der sad et gummi på din penis, var det ikke lettere?!

Rigtigt, jeg kunne ikke drømme om at have ubeskyttet sex med en jeg ikke kender ret godt, det jeg mener er dem som prøver at slippe udenom. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 10 timer siden:

ikke at jeg ved det,men tror lfl mener når du giver oral til kvinden ,

Nej, det duer femidom ikke til.

lfl skrev, for 9 timer siden:

Rigtigt, jeg kunne ikke drømme om at have ubeskyttet sex med en jeg ikke kender ret godt, det jeg mener er dem som prøver at slippe udenom. 

Har ikke selv erfaring, men de fleste der har prøvet det synes det er for sært. Manden knepper et gummihylster. Dvs. lubrikeringen kan kun komme fra ham selv (utilstrækkeligt i de fleste tilfælde) eller glidecreme. Kondomer derimod behøver ikke (nødvendigvis) glidecreme, da det er en gummipik der knepper en naturfisse (som lubrikerer, hvis den bliver stimuleret og der ikke er noget andet galt).

Femidomer gør derfor samleje mere fremmedartet end kondomer gør.

Her er dog en med andre erfaringer end jeg ellers har hørt:
https://www.eroguide.dk/forum/topic/31663-femidom/?do=findComment&comment=256375

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ret usexet, så foretrækker helt klart et tyndt kondom.

Og som skrevet, kan ikke bruges til oral.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...