Hop til indhold
Riesenschwanz

Intimkoncert i Kolding

Recommended Posts

 

Stedet: Kolding midtby søndag kl. 10.00

https://www.eroguide.dk/forum/profile/24084-kysseglade-molly/

Ledsaget af Sankt Nicolaj Kirkes fine klokkespil (48 stk.) går en forventningsfuld og glad Riesenschwanz ned i Mollys elskovshule. Der er pr. telefon aftalt en lille intim-koncert for 2 på mit medbragte instrument.

Efter velkomsthilsen – kæmpe kram -  hyggesnak – grin – knus og hvad vi ellers har gang i, bliver fløjten nænsomt pakket ud. Ja – den har set bedre dage, ser lidt slidt og medtaget ud, altså godt brugt.

Vi havde aftalt, at jeg gerne måtte nyde koncerten stående. Bedre overblik og kan bedre rocke lidt med. Som en sand virtuos behersker Molly fløjten fra første trut. Dertil skal så lige tilføjes, at det er ikke første gang, hun leger med fløjten. Hæ- hæ. Molly kommer hele repertoiret rundt. Fra det helt blide, hvor hårene rejser sig på armene - man kan fælle en lille tåre, til man næsten hopper fjollet rundt og det afsluttende bombardement. Vi reagere forskelligt på – ja musik. De store spejlvæge fuldender oplevelsen, med kik på den udøvende solist og publikum. Altså mig selv.

Jeg gad godt vide, om der er gået en balletdanser tabt i Riesenschwanz? Var da helt oppe på tå-spidserne at stå, til de afsluttende høje toner.

Molly - Tak for en god hyggestund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Fantastisk anmeldelse, og så af lille mig, du er simpelthent bare så god med ord. 

-Du er altså bare i top 10 over mine ynglingsgæster, simpelthent så sød og sjov hver gang, griner altid sammen med dig fra start til slut.....

Fik jeg fortalt at jeg faktisk har gået til blokfløjte i mine unge dage? 

Håber du fik fornyet energi til dit projekt...

 

Kæmpe kys herfra

Molly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet: Middelfart midtby en uge senere søndag kl.. 10.00.

Tak for kommentarerne frenchlover1 - bentjan + synes godt om.

Molly: Jeg havde på fornemmelsen, at du havde øvet dig. Øvelse gør mester. Hele ugen har jeg i mine tanker gennemgået mødet og koncerten igen og igen. Må konstatere at oplevelsen, vil for altid stå printet med fed type i Riesenschwanz`s hukommelse.

Hvad gør man så? Stopper man her? Nej

Da capo - Da capo. Jeg glæder mig til næste gang vi ses.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...