Hop til indhold
1master

Massagehuset i slotsgade

Recommended Posts

Jeg syntes her i eftermiddag at jeg trængte til lidt selvforkælelse, hvilket for mig betyder en god massage, hvilket jeg ved jeg kan få i Adelgade, men jeg ville prøve noget nyt, så jeg gik ind på klinikken i Slotsgade i Randers, hvor pigen der tog imod mig dælme næsten fik mig til at tabe underkæben, for hold da op hun var flot. Meget kønt ansigt og en lækker krop i stramtsiddende bukser og trøje over et par pænt store attributter. Oh oooh tænkte jeg :-D - men jeg var nu kun kommet for massage, hvilket jeg fik - først af hende som tog imod mig, og det var faktisk ok hårdt og uden for meget olie, der kom en håndværker som skulle se på noget vandnedsivning midt i det hele så desværre fik jeg en anden massør som stort set bare pjaskede olie på og kørte lidt rundt med hænderne og da jeg fik set hende var jeg dælme glad for at jeg kun skulle have massage selv om der godt nok var mange rigtigt mange strejf af masten og vedhænget som stadig var pakket ind i underheglerne. Disse trak den sidste en del i for at kunne komme rigtigt til, hvilket hun ikke havde succes med og hun var da massagen var slut lidt sur, hende som havde startet massagen kom retur og hun grinte og smilede over hele hovedet da jeg betalte og så spurgte hun om massagen var god, og jeg fortalte hende at den sidste del sådan set kun var oliepjaskeri og forsøg på lidt pirring, hvilket jeg ikke havde ønsket og at jeg faktisk kun var kommet for massage, og så fik jeg et kæmpesmil og en flaske vand med i hånden og et kom snart igen :-) - I givet fald skal det være hende den første som masserede mig som giver hele massagen, gider fanme ikke oliepjaskeri. Jeg må sige det var en lidt blandet oplevelse, men at jeg dog har forståelse for, at hun var nødt til at vise håndværkeren de skader som var opstået. Gentagelse - måske og det er kun et måske :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...