Hop til indhold
Guest Kinky Jill

Læge klinik for kønsygedomm og kun for glædepiger

Recommended Posts

Guest Kinky Jill

Hej ud fra en anden tråd her på Eroguide.

Har jeg fortalt om at, jeg kommer på en klinik, jeg varm kan anbefale vi bliver tjekket for alle kønsygedomme det gør ens egen læge ikke. Som der står  overskriften, denne klinik er kun for glædepiger, ingen mænd kommer her. Den har åben en fast ugelig dag, i 2 timer. 

Vil du gerne vide hvor det er henne, deres link mm. så sendt mig en pb. Har du her en profil hvor jeg ikke kan se du er en bestemt glædepige aftaler vi hvornår du kan ringe til mig, så jeg ved du er en pige og ikke em mand.  

Ønsker jer alle en god sommer 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor gør lægen ikke det? 

Jeg bliver da testet for alt ved min læge. Blodprøver osv. Og i alle tre huller. 

Men hvor i landet ligger det. Min læge synes jeg bliver testet tit. Og at jeg er lidt hysterisk. Måske men har bare ikke lyst til at få noget.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill

De læger jeg har haft, har ikke taget prøver fra anus og munden. Og blod prøve var som regel kun hiv og ikke plus hibbi B ( leverbetændse ) 

jeg opleve også i den periode jeg var ved egen læge, at de synes jeg kom der for tit, de var usikker på sig selv, som hvad de skulle huske af tage af prøve, jeg tænke om jeg var den eneste der ville tjekket, og synes det var skræmmende ud fra min viden og scor og svinger klubber mangel på sikker sex. 

Jeg skriver en privat beske til dig med info om hvor, hvornår det er ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, den Tuesday, June 21, 2016 at 15:53:

Hej ud fra en anden tråd her på Eroguide.

Har jeg fortalt om at, jeg kommer på en klinik, jeg varm kan anbefale vi bliver tjekket for alle kønsygedomme det gør ens egen læge ikke. Som der står  overskriften, denne klinik er kun for glædepiger, ingen mænd kommer her. Den har åben en fast ugelig dag, i 2 timer. 

Vil du gerne vide hvor det er henne, deres link mm. så sendt mig en pb. Har du her en profil hvor jeg ikke kan se du er en bestemt glædepige aftaler vi hvornår du kan ringe til mig, så jeg ved du er en pige og ikke em mand.  

Ønsker jer alle en god sommer 8-)

Vil gerne vide hvor det er. Hilsen en glædes pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Jill skrev, den 21. juni 2016 at 22:06:

De læger jeg har haft, har ikke taget prøver fra anus og munden. Og blod prøve var som regel kun hiv og ikke plus hibbi B ( leverbetændse ) 

jeg opleve også i den periode jeg var ved egen læge, at de synes jeg kom der for tit, de var usikker på sig selv, som hvad de skulle huske af tage af prøve, jeg tænke om jeg var den eneste der ville tjekket, og synes det var skræmmende ud fra min viden og scor og svinger klubber mangel på sikker sex. 

Jeg skriver en privat beske til dig med info om hvor, hvornår det er ;-)

Jeg sagde til min læge at jeg ville tjekkes for alt og i både hovede og røv. Og han poder det hele. Blodprøverne får jeg på sygehus da jeg er svær at stikke i. 

Men ja, vil prøve det sted du sendte. Min læge synes jeg kommer lidt tit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
TrineMuz skrev, for 8 minutter siden:

 Min læge synes jeg kommer lidt tit.

Det er da dårlig stil uanset om han kender til dit bierhverv eller ej. Han skal vel bare lave en undersøgelse, når der komme en patient.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren Brun skrev, for 9 timer siden:

Det er da dårlig stil uanset om han kender til dit bierhverv eller ej. Han skal vel bare lave en undersøgelse, når der komme en patient.

Gør han også og han siger det jo ikke direkte men sådan føler jeg det. Man kan også blive tester i Odense på sygehuset helt anonymt. Mener også de Ålborg, Århus og Kbh. 

Hvis man modtager anal så sår for at blive tester der og sig der skal testes for alt. Ellers tester de tit kun for klamudia og  gonore detester for. Hvis de ikke har taget blodprøve så du ikke blevet testet for HIV. 

Selvfølgeligt kan et kondom springe men alle!! Mænd og kvinder bør blive testet og passe på hinanden.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

på Marselisborg hospital (Århus), på deres hudklinik, kan man blive testet anonymt. Hvis du dog er positiv i noget skal de dog have dit cpr. Men det er ellers nemt og diskret. Man skal dog bestille tid nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Jill
Samson skrev, den 24/6/2016 at 11:08:

på Marselisborg hospital (Århus), på deres hudklinik, kan man blive testet anonymt. Hvis du dog er positiv i noget skal de dog have dit cpr. Men det er ellers nemt og diskret. Man skal dog bestille tid nu.

Jeg har i en periode kommet på Marselisborg hospital (Århus) Hvor det var det var en fast eftermiddag for os glædepiger, det stoppe de med. og forsatte kun med for alle om morgen, hvor det så var mød op træk et nr og vente i lang tid. Derved stoppe jeg med at komme deroppe. I dag har jeg dobbelt tranport tid, så heller det sted det sted jeg kommer nu, og hvor det kun er glædepiger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...