Hop til indhold
Deep69

Forslag til underfora

Recommended Posts

Hej bare et lille input til jeres glimrende side; Er det muligt at få lavet et underforum i anmeldeser til Aarhus og København? Det er trods alt de to største byer i hhv. Jylland og på Sjælland, og personligt ville jeg og sikkert mange andre spare en del tid på at læse irrelevante anmeldelser, når man alligevel kun kommer steder som ligger indenfor disse byer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deep69 skrev, den 21/6/2016 at 14:19:

Hej bare et lille input til jeres glimrende side; Er det muligt at få lavet et underforum i anmeldeser til Aarhus og København? Det er trods alt de to største byer i hhv. Jylland og på Sjælland, og personligt ville jeg og sikkert mange andre spare en del tid på at læse irrelevante anmeldelser, når man alligevel kun kommer steder som ligger indenfor disse byer :)

Det ville være mere effektivt om folk kunne finde ud af at lave en ordentlig overskrift - a la: X-pige, X-gade/tlf. nr., X-by :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deep69 skrev, den 21/6/2016 at 14:19:

Hej bare et lille input til jeres glimrende side; Er det muligt at få lavet et underforum i anmeldeser til Aarhus og København? Det er trods alt de to største byer i hhv. Jylland og på Sjælland, og personligt ville jeg og sikkert mange andre spare en del tid på at læse irrelevante anmeldelser, når man alligevel kun kommer steder som ligger indenfor disse byer :)

hvorfor skal vejle ikke med. det er da i det område jeg bruger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 27/6/2016 at 23:28:

Det ville være mere effektivt om folk kunne finde ud af at lave en ordentlig overskrift - a la: X-pige, X-gade/tlf. nr., X-by :P

Jeps; bynavn ind i overskrift, så det bliver søgbart. 

Jeg synes personligt, at der er nok fora som det er nu.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...