Hop til indhold
Gamer

transex patrizia copenhagen Kastrup

Recommended Posts

Pigen er smuk flotte bryster flad muskuløs mave med piercing go røv og en indbydende stjerne.

Skøn velkomst i g-streng og bare bryster, varme tungekys og kærtegn allerede inde betalingen .... Og så gik det galt

Først skulle prisen diskuteres der stod 1000kr for 30 min .... Jamen 1500kr så er jeg efter god ... Ok da .. Et hurtigt bad ... Og ind i sengen

Fik de skønne bryster i min mund .. En af gangen :-) .. Hun rev mig i banditten lige fra starten ikke nogen fransk :-( jeg fik slikket hendes pik der havde en god størrelse ca 18 cm hvilker jeg sagtens kan gabe over til roden .. Fik slikket hendes stjerne og så blev min mund ellers vold kneppet .. Meget frækt ... Og dog pludselig kom hun og nærmest krævede at jeg kom samtidigt ...jeg sagde nej jeg ville mere og efter 5-10 min og til den pris var det vel ikke for meget forlangt ... Men nej jeg er kommet! Så nu er det slut .. Jeg kom uden nogen mærkbar orgasme ....

jeg har aldrig brugt så mange penge på en så dårlig oplevelse på så kort tid ..... 

 

Såer mine erfaringer i Vanløse og på Rødovrevej meget bedre 800-1000 kr med sut gensidig knep sperm deling :-)

 

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...