Hop til indhold
Bondageguy36

Lina 27 Århus hold jer langt væk.

Recommended Posts

Til dato min mest trælse oplevelse overhovedet. 

 

Havde skrevet sms om mine ønsker og forventninger, og der var ingen problem, det hele var bare fint. 

 

Jeg kommer ind i en lejlighed på Frederiksbjerg, igen en lejet lejlighed gennem airbnb, hvilket jeg er lidt imod, ejerne er jo uvidende om hvad der foregår, men det var der en i opgangen der bestemt ikke var. 

 

Jeg ankommer pigen på billedet er måske den anden pige fra annoncen for 10 år siden, men det gik lige an. 1000 for 30 min. Hun hiver den frem, og tager kondom frem, og der må jeg lige korrigere hende. Fordi vi havde en hel klar aftale om at det var uden, og nu havde hun pludselig misforstået, til trods for at jeg 3 gange meget klart og tydeligt havde spurgt om det var uden. 

Det ender i diskution, der er jeg total aftændt og siger pænt at jeg vil gå igen, jeg beder pænt om pengene retur, da jeg havde spurgt klart og tydeligt, og der var intet hun kunne misforstå, hun vil ikke give mig pengene retur. Jeg insisterer, fordi at hun ikke holder hvad hun lover. Det bliver meget argumentation frem og tilbage, til sidst vil hun så gerne gøre det uden, men jeg afslår, først fordi at jeg ikke er intereseret i at pigerne går på kompromis med deres egne grænser fordi de er desperate efter penge, og dernæst fordi at stemningen var aldeles ødelagt. 

Hun siger at hun vil ringe efter politiet, og det siger jeg helt fint til? Dog kan hun ik lige finde nummeret, jeg giver det gerne til dig. 

Jeg siger igen til hende, giv mig pengene tilbage og så går jeg stille og roligt, det vil hun ikke. 

Så var der kun en ting at gøre, jeg fortalte hende at jeg straks vil kontakte ejeren og finder hans nummer på 118 viser hende det, og spørger om det er det hun vil, pludselig giver hun mig de 1000 tilbage, river dog den ene 500 lap over, men hva skidt. Jeg går ud af døren, og her møder jeg så fru suresen, som er godt træt af at der drives bordel fra hendes opgang, jeg beklager meget. Og går min vej. Træls aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke lade være at trække lidt på smilebåndet.

Hold op en oplevelse, lort med lort på toppen. Føler med dig makker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Korrekt Trinemuz :-D

 

Generelt er jeg meget imod de piger der lejer sig ind gennem airbnb og bruger stedet som bordel. Hvis jeg lejede mit hus ud, og fandt ud af at nogen gjorde det hos mig, ville jeg godt nok blive en lille smule rassende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Derfor lejer jeg ikke min lejlighed ud. Og jeg ville nok ringe og fortælle det. Men tænker fru suresen har givet besked til ham på adressen. Men ved flere fyre lejer et værelse ud i deres lejlighed til GP'er. Så man kan vel ikke se om det er det ene eller det andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Falske billeder og ikke holde aftaler - EFTER man har modtaget pengene - det er godt nok dårlig stil hele vejen igennem. 

 

Vel nærmest et rent 12-tal i dårlig stil, hvis der var en eksamen i det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...