Hop til indhold
gulsne

Silkeborgvej 120 kl

Recommended Posts

Har lige været en tur forbi Silkeborgvej 120. Jeg fik dejlig massage af en smuk pige. Der blevet taget godt fat med dybdegående massage og der blev ikke snydt med tiden. Jeg har været her en del gange og kan varmt anbefale stedet. Godt og pirrende :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ErnieT skrev, for 13 minutter siden:

Link? og pris? 

please

Hvorfor spørger man altid om link. Alle ved jo at kun meget, meget få thaiklinikker i Jylland har en hjemmeside, og at denne hjemmeside altid er totalt intetsigende.

Det er ikke dig jeg pukker på ErnieT, mere sådan generelt.

 

Adresse osv finder man altid på OD thailiste. Den er altid opdatteret.

Priserne i Århus er meget ens, har jeg fundet ud af. Faktisk er Århus billig i forhold til andre steder på Fyn og i Jylland.

Massage 300

HJ plus 300 ialt 600

BL plus 500 . ialt 800

Hele pakken alt incl 1000-1200.

 

Johs

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
johanneseb skrev, for 9 timer siden:

Hvorfor spørger man altid om link. Alle ved jo at kun meget, meget få thaiklinikker i Jylland har en hjemmeside, og at denne hjemmeside altid er totalt intetsigende.

Det er ikke dig jeg pukker på ErnieT, mere sådan generelt.

 

Adresse osv finder man altid på OD thailiste. Den er altid opdatteret.

Priserne i Århus er meget ens, har jeg fundet ud af. Faktisk er Århus billig i forhold til andre steder på Fyn og i Jylland.

Massage 300

HJ plus 300 ialt 600

BL plus 500 . ialt 800

Hele pakken alt incl 1000-1200.

 

Johs

 

 

Tak og undskyld 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg i onsdag. Ringede på og døren blev åbnet på ca 3 sec :-)

En rigtig lækker Thai modtog mig med et stort smil. Rimelig storbarmet af en Thai kvinde at være, men kunne nu ikke mærke noget til  evnt. kirurgisk hjælp ved den senere undersøgelse. Alt i alt en lækker oplevelse, god massage, og endnu bedre B2B - hun kunne det der tricks med at sætte sig på hug over kalorius og så bare pumpe løs - virker bare SÅ godt på mig.

Der er mulighed for bad efter massagen, og der bliver bestemt ikke snydt med tiden - pris de sædvanlige 1000 kr. - gav en xtra hund for den gode service (og fremtidig goodwill)

Gentagelsesfare: Så absolut ja

Pigen 8/10

Massagen 8/10

B2B 9/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...