Hop til indhold
Guest alphaman

Advarsel, fake

Recommended Posts

Guest alphaman

Se lige hvad jeg fandt i dag: en modello, der til forveksling ligner Dillion Harper: FAKE her og den ægte vare HER.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 3 timer siden:

Så er det ikke en anmeldelse. Når du ikke kan berette noget om pigen, så hører den slags til her:
https://www.eroguide.dk/forum/forum/63-falsk-markedsføring/

Bebop:Jeg synes du er begyndt at optræde som selvbestaltet "grøn".

Det pynter ikke. Alle  - også Bebop  - laver fejl. Husk det!!

Bare et lille indspark fra en Krølle Bølle.

:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 9 timer siden:

Bebop:Jeg synes du er begyndt at optræde som selvbestaltet "grøn".

Det pynter ikke. Alle  - også Bebop  - laver fejl. Husk det!!

Bare et lille indspark fra en Krølle Bølle.

:-D

Jeg prøver bare at forklare en ny bruger, hvor det hører til? Bad om at få det flyttet. Hvad er problemet?

Måske skulle jeg have brugt flere ord ala: Velkommen til. Som ny er du nok ikke opmærksom på ... osv. Beklager Alphaman, det var skrevet i god mening, men kortfattet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

Jeg prøver bare at forklare en ny bruger, hvor det hører til? Bad om at få det flyttet. Hvad er problemet?

Måske skulle jeg have brugt flere ord ala: Velkommen til. Som ny er du nok ikke opmærksom på ... osv. Beklager Alphaman, det var skrevet i god mening, men kortfattet.

Problemet: De ægte grønne har mange gange bedt om, at man indberetter forkert anbragte skriv og ikke kommenterer det. 

Det har du vel også læst?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 4 timer siden:

Problemet: De ægte grønne har mange gange bedt om, at man indberetter forkert anbragte skriv og ikke kommenterer det. 

Det har du vel også læst?

Som sagt indberettede jeg også. Og det jeg husker "de" har frabedt sig er mere negative kommentarer. Men henvis gerne til henstillinger om helt at afstå fra kommentarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...