Hop til indhold
FrækBlondine

Q20 GB d. 25-06-2016 - På Fyn - 4 Pladser

Recommended Posts

Søger deltagere til gangbang, d. 25/06-2016 20-22, sted: Fyn (Vissenbjerg området) - Kvinde på 20

Vi søger deltagere til et gangbang der vil kun være 4 åbne pladser, pris vil være 1500,- pr. mand og kommer til at have en varighed af 2 timer.

Kvinden er 20 år gammel, 180 cm høj, erotisk buttet, med timeglas figur og naturlige, faste, velsiddende 75h bryster, hun er altid glat, og har en utrolig flot og stram fisse!

Dette er vores andet gangbang, første gang gik super godt, lad os da se om vi ikke kan gentage succesen.

Reglerne for legen!
Vi forventer du er 100% ædru! - Hvis vi fornemmer du ikke er ædru vil du blive afvist på stedet.
Hun vil være blindfoldet under hele legen!
Der skal bruges kondom, der er ingen undtagelser!
Hun sutter gerne, du må dog ikke komme i hendes mund eller ansigt.
Ingen kys!
Anal sex er udelukket!
Skal du sprøjte på hende er det ud over mave, bryster eller ryg.
Du skal være ren, velsoigneret, og sygdomsfri.
Din alder er mellem 25-45.
Vi forventer derudover at du gør dit, for at dette bliver en fed oplevelse for hende!
Kun skandinaviske mænd!

Vi gør udelukkende dette at lyst, og for at få en fræk oplevelse for livet, vi er 100% amatører, så hav dette i tankerne før du skriver, da vi nok stiller lidt flere krav end de fleste.

Derudover frabeder vi os useriøse henvendelser.

Skriv på [email protected] for mere information.

a1.jpga3.jpga2.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Adressen var nem at finde. Et hus i udkanten af Vissenbjerg. Turen derop var til gengæld våd. Lige fra Svendborg og hele vejen på motorvejen til Odense, og dernæst på det sidste stykke ud ad den gamle Middelfartvej, stod regnen ned i stive stænger.

Men jeg glædede mig. For aftenens program var gangbang med en ung tøs på 20 år. Det kører man gerne længe efter.

Jeg ringede på. Døren blev åbnet. Jeg var den første gæst. Blev budt på en sodavand eller en øl. Vi snakkede lidt om regnvejret. Den sidste rest nervøsitet faldt bort, og man så nu bare frem til at møde pigen.

Hun lever til fulde op til billederne på EG. Brysterne er store og faste. Dejlig blød hud over hele kroppen. Kussen er helt glat og meget lækker. Fissen stram som bare pokker.

Vi var tre mænd om tøsen. En fin fordeling. Hun var blindfoldet da hun kom ind af døren, og var desuden iført en stram sort kjole, som vi ved fælles hjælp straks fik trukket af hende.

Den ene af gæsterne gik straks i gang med at kneppe hende mens hun stod foroverbøjet henover sofaen, og dernæst lagde han sig på madrassen, så hun kunne ride på ham. Det gjorde det nemmere for os andre at få suttet pik, at vi fik hende ned på madrassen. Det var skønt at mærke hendes lille våde mund om min pik, og hurtigt kunne jeg mærke, at min sperm ville ud. Desværre måtte vi ikke komme i munden eller ansigtet på hende, men det er nu en gang pigen der bestemmer reglerne.

Så blev der gået til den i et stykke tid indtil alle mændene i første gang var udtømte. Den ene sprøjtede meget passende mellem hendes bryster, efter en omgang spansk knepperi.

Så tog vi en god pause, hvor der var fokus på at nusse og lege med pigens vidunderlige krop, og alle tre mænd gjorde ihærdige forsøg på at fingerkneppe pigen. Små diskrete vellyststøn gav mig anledning til at tro, at vi i hvert fald gjorde noget godt en del af tiden.

Undervejs havde den ene gæst igen givet pigen noget at sutte på, mens han legede med hendes fisse, og det var tydeligt, at hun nød at slikke pik.

Vi afsluttede med endnu en sprøjtetur, og så var kræfterne sluppet op.

Jeg tog et hurtigt bad, og begav mig glad (og udtømt) sydover.

Pigen er 100 % amatørpige, hvilket er med til at gøre det meget frækkere.

Jeg fornemmede på snakken i stuen, at der var chance for, at hun ville gentage succesen nogle gange i løbet af sommeren, og jeg kan kun anbefale jer alle at tage til Vissenbjerg og besøge hende.

 

Redigeret af TommyHansen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...