Hop til indhold
BPAfree

"Victoria sexy" - erfaringer?

Recommended Posts

Gæst

det er proer som mødes hos sig selv , der føler de sig sikre, men flot pige ) ikke noget galt der

hvad pris ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000 for 1 time.

Jeg vil jo helst ikke gå i en "fælde" og der er ingen ratingsystem på SD.  Ønsker heller ikke at støtte en eller anden kroatisk bagmand der sidder dernede og tjener tykt på at sende sine piger herop. Men hvis hun er her af fri vilje o.s.v. så fint med mig.  For ja, som du siger, flot pige :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
BPAfree skrev, for 47 minutter siden:

1000 for 1 time.

Jeg vil jo helst ikke gå i en "fælde" og der er ingen ratingsystem på SD.  Ønsker heller ikke at støtte en eller anden kroatisk bagmand der sidder dernede og tjener tykt på at sende sine piger herop. Men hvis hun er her af fri vilje o.s.v. så fint med mig.  For ja, som du siger, flot pige :)

Rating - på profilerne er der noget der hedder "Gentlemanrating".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gentlemanrating er vidst mest til sendte og modtagne beskeder, og ikke så meget oplevelsen og den slags. Men det er nok en indikator.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Erfaringer er nu indhentet! 

Ganske rigtigt, en pro. Kan bare ikke finde hendes annonce andre steder end SD. På SD svarer hun ret godt i engelsk men det er Google translatør, hun forstår/taler så lidt engelsk at en samtale er umulig. 

Hun bor i et villakvarter i en kælderlejlighed, med mange småveje at parkere på. Indenfor kommer man, efter entré, direkte ind i hendes  lille værelse der indeholder en 1,5 mands seng, en kommode og akkurat nok gulvplads til man kan gå rundt om 2 af sengens sider. Men der var rent og rydeligt og byder endda på dumle chokolade eller noget lignende. 

Hun er 100% som på billederne. Ualmindelig sexet. Som følge deraf blev det ikke til mere end BJ......

Jeg forsøgte at spørge ind til om der var mulighed for "en omgang mere" men tror hun tolkede det som jeg ville have 2 timer, så droppede det igen. 

Gik dog derfra med et smil, og overvejer kraftigt  at besøge hende igen, forhåbentlig med lidt mere udholdenhed... 

Hun er her dog kun 1 måned mere!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende her for nyligt.

 

BJ var med. Alt var stort set med. Jeg kom personligt indeni hende med kondom på.

Hun er fra Kroatien :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen
Jensen skrev, den 20. juni 2016 at 15:09:

Rating - på profilerne er der noget der hedder "Gentlemanrating".

Ja men det er jo kun beskederne man rater - så hvis hun skriver lidt sødt og frækt til 20 mænd og i øvrigt liket deres beskeder så er hun hurtigt på 5 stjerner :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var faktisk ude at besøge hende her til middag - Og hun er 100 % som på billederne, rigtig sød men hun kan ikke så meget som en sætning på engelsk.

Jeg spurgte hende på engelsk om hvor lang tid vi havde, og hvad jeg måtte......og hun hentede mig et glas vand.....bare for lige at skitserer sprogbarieren ;)

Men det til trods, så var det en rigtig fin oplevelse......dog var det ikke min egen personlig bedste dag, jeg holdte sgu kun et kvarter.....så hun har haft en rigtig god timeløn på mig ;)

Og mht ydelserne - BJ var rigtig rigtig godt, og jeg tænker det nok var det der gjorde jeg måske kom noget før en planlagt - Sexen var ok, men hun var måske lige en tand for aggresiv i hendes omgang, ...på grænsen til ikke at være så rart !!

Men en sød pige, hun kysser rigtig godt, men man må ikke hverken pille ved hende eller give oralt - Og det er kun 1 gang man må komme, hvilket jo selvfølgelig var lidt skuffende da jeg var færdig efter et kvarter ;).....men helt klart min egen fejl

/S

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende to gange.

Egentlig har hun lidt for travlt i sengen til min smag, men hun er vildt sød og ser fantastisk dejlig ud efter min smag, og det lykedes at kommunikere ved hjælp af google translate.

Det lader til, at hun er her væsentlig mere end den måned, som hun sagde til at begynde med.

Det er lidt underligt, at hun har annonceret, at hun snart ville tage hjem, da jeg da klart er til nogle, som er her længere tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved om hun stadig er at træffe?

Jeg er ikke på SD i øjeblikket, men kan huske at jeg så hendes billeder sidste år og tænkte "waaaauw". Desværre glemte jeg at besøge denne skønhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså hun ser vildt dejlig ud.

Men sexen var altså ikke til at juble over, så der er ingen grund til at græde over det, hvis hun ikke kommer igen (bortset fra, at hun så så dejlig ud og var så vildt sød)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...