Hop til indhold

Recommended Posts

Der er flere søde piger hos Gamrai. Det er min oplevelse, at ydelserne afhænger lidt af pigen. 

Du kan fx læse anmeldelser af Jada ved at bruge søgefunktionen. Hun er i Gamrai i øjeblikket og giver FP. 

Oplevelsen af pige med i sauna kan også variere. 

Har ikke prøvet 2 piger, men hørt at de gør det godt (igen er det vist ikke alle piger der er med på det). 

Det har for mig altid været gode oplevelser hos Gamrai. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan se, at Gamrai har skiftet billedsiden noget ud. Der er ansigter, der går igen fra tidligere. Der kommet nye til, og nogle er forsvundet. Jeg har været der tre gange inden for det seneste års tid. Jeg har hver gang ikke bestilt nogen bestemt pige, men ladet tilfældet råde. Jeg har hver gang bestilt en time med body2body, og er hver gang endt op med at kneppe med pigen. Jeg er hver gang blevet betjent godt og kærligt. Pigerne virker professionelle og "høflige". - Ja, man kan godt udvise hinanden høflighed, medens man knepper med en pige, man aldrig har mødt før. - Sidst jeg var der, fulgtes jeg med pigen, jeg lige havde kneppet, ind i pigernes "opholdsrum". Der sad syv otte thaipiger og smilede venlig, medens jeg sagde tak for den altid veludførte service. - Ved lejlighed finder jeg nok derud igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kanonen006 skrev, for 1 time siden:

Super, tak for tilbagemelding - lyder som om jeg roligt kan tage en tur forbi... :)

Håber, du får en god oplevelse. Bare tanken om at gå ind ad døren derude gør mig opstemt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, 1 time siden:

Vil det sige at deres pris på 700 for en halv time er med fuld pakke?

Det tør jeg ikke afgøre. Jeg mener, jeg gav 1500 for en hel time med det hele. Mon ikke du skal slippe 900 for en halv time? - Som sagt - jeg er usikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...