Hop til indhold
Guest Havnebumsen

Europa Mesterskabet ramt af Match-fixing :-(

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

Havnebumsen har luret den...

Efter en imponerende ringe statistik hvor Havnebumsen har ramt samtlige kampe forkert er han kommet til den konklusion det skyldes Match-fixing :-( Fandens til lort her havde man lige set en gylden fremtid men så bliver man udsat for snyd af værste skuffe!!!! Ja det kan jo ikke være andet end snyd  for med Havnebumsen store viden om Fodbold skulle det jo ikke kunne gå galt :?

Tilbage til tegnebordet og finde en ny levevej

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love

Stakkels Havnebums :( 

Kom og put dig mellem mine bryster, så virker verden knap så grum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Maii Love skrev, for 13 minutter siden:

Stakkels Havnebums :( 

Kom og put dig mellem mine bryster, så virker verden knap så grum.

Hvad hedder den form for terapi? Og kan man få tilskud fra sygeforsikringen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Oralis voluptatem skrev, for 4 minutter siden:

Hvad hedder den form for terapi? Og kan man få tilskud fra sygeforsikringen?

Det er en gammel form for alternativ behandling for både krop og sjæl. 

Jeg har endnu ikke hørt om tilskud fra sygesikringen, hvilket undrer mig en del, da mine kunder altid smiler stort efter endt brhandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 5 minutter siden:

Det er en gammel form for alternativ behandling for både krop og sjæl. 

Jeg har endnu ikke hørt om tilskud fra sygesikringen, hvilket undrer mig en del, da mine kunder altid smiler stort efter endt brhandling.

Man kan få tilskud til medicin der letter blodtrykket. Måske din behandling kan gå ind under samme kategori? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 13 minutter siden:

Det er en gammel form for alternativ behandling for både krop og sjæl. 

Jeg har endnu ikke hørt om tilskud fra sygesikringen, hvilket undrer mig en del, da mine kunder altid smiler stort efter endt brhandling.

Tror det er et af de områder som kræver minimum en 6-8 behandlinger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, 1 time siden:

Havnebumsen har luret den...

Efter en imponerende ringe statistik hvor Havnebumsen har ramt samtlige kampe forkert er han kommet til den konklusion det skyldes Match-fixing :-( Fandens til lort her havde man lige set en gylden fremtid men så bliver man udsat for snyd af værste skuffe!!!! Ja det kan jo ikke være andet end snyd  for med Havnebumsen store viden om Fodbold skulle det jo ikke kunne gå galt :?

Tilbage til tegnebordet og finde en ny levevej

Måske du skulle have spillet på gadekampene i stedet. Der er da vist ingen match fixing.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var da sådan en betting side, hvor man kunne vinde 1 mill, hvis man havde alle kampene forkert :D 

Men du er nok for sent på den, Havne... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Maii Love skrev, for 1 time siden:

Det er en gammel form for alternativ behandling for både krop og sjæl. 

Jeg har endnu ikke hørt om tilskud fra sygesikringen, hvilket undrer mig en del, da mine kunder altid smiler stort efter endt brhandling.

Øhhh lyder jo ganske lovende..

Men Havnebumsen er jo lige blevet rullet for vildt af de svindlere :? snakker vi sådan noget medlidenheds noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem
Havnebumsen skrev, for 51 minutter siden:

Øhhh lyder jo ganske lovende..

Men Havnebumsen er jo lige blevet rullet for vildt af de svindlere :? snakker vi sådan noget medlidenheds noget?

Bums du må ned og pante flasker. Er sikker på at de 3 vognlæs tomme ølflasker du har liggende kan give til en behandling hos den skønne Maii. Og ellers må du fortsætte med at spille single spil både hos danske spil og med dig selv:twisted::-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Havnebumsen skrev, for 13 timer siden:

Øhhh lyder jo ganske lovende..

Men Havnebumsen er jo lige blevet rullet for vildt af de svindlere :? snakker vi sådan noget medlidenheds noget?

Den stakkels Havnedreng..

Hvad siger du til at jeg læser op af denne bog for dig, mens du ligger trygt mellem mine bryster? Det er blødt OG lærerigt på een gang.

https://www.amazon.com/Gambling-Dummies-Richard-D-Harroch/dp/0764553607

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Maii Love skrev, for 5 timer siden:

Den stakkels Havnedreng..

Hvad siger du til at jeg læser op af denne bog for dig, mens du ligger trygt mellem mine bryster? Det er blødt OG lærerigt på een gang.

https://www.amazon.com/Gambling-Dummies-Richard-D-Harroch/dp/0764553607

 

Er det en form for sadomasochistisk forspil????

Så Havnebums nu skal du ligge stille ved min bryster imens vi læser en bog :? PÅ PLADS!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Beelzeb8b

Europa-Mesterskabet i Match-Fixing, hører da vist under Fifa, eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Havnebumsen skrev, den 21. juni 2016 at 06:31:

Er det en form for sadomasochistisk forspil????

Så Havnebums nu skal du ligge stille ved min bryster imens vi læser en bog :? PÅ PLADS!!!!

Nå ja, men vi skal vel puste ud efter jeg har udnyttet din krop?

Hmm skidt, når nu du ikke gider lege, så finder jeg bare et andet villigt offer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, den 21/6/2016 at 06:31:

Er det en form for sadomasochistisk forspil????

Så Havnebums nu skal du ligge stille ved min bryster imens vi læser en bog :? PÅ PLADS!!!!

Det er da alligevel pokkers. Fatter du da ikke snart, at Maii Love vil ha din krop?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Midtj skrev, for 6 timer siden:

Det er da alligevel pokkers. Fatter du da ikke snart, at Maii Love vil ha din krop?

Det er der fandeme mange Kvinder som vil!!!!!!!

Det som bekymrer Havnebumsen er situationen når Maii Love forventer en skilling eller 2 og Havnebumsen kun kan finde noget lommeuld frem :x Men hun er jo ret lækker så måske når heldet tilsmiler Havnebumsen igen  så.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 41 minutter siden:

Det er der fandeme mange Kvinder som vil!!!!!!!

Det som bekymrer Havnebumsen er situationen når Maii Love forventer en skilling eller 2 og Havnebumsen kun kan finde noget lommeuld frem :x Men hun er jo ret lækker så måske når heldet tilsmiler Havnebumsen igen  så.....

Enhver kan jo se, at Maii Love blot er en pige, som med sin store hjerte (og lunger) forsøger at komme i kontakt med en dreng. Men du er en hård og asocial Bums, der ikke gider hendes velmenende tilbud om trøst og ømhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Havnebumsen skrev, for 4 timer siden:

Det er der fandeme mange Kvinder som vil!!!!!!!

Det som bekymrer Havnebumsen er situationen når Maii Love forventer en skilling eller 2 og Havnebumsen kun kan finde noget lommeuld frem :x Men hun er jo ret lækker så måske når heldet tilsmiler Havnebumsen igen  så.....

Det er jeg slet ikke i tvivl om.. Så jeg stiller mig bare herover i hjørnet og piller lidt ved mine lung.. Bryster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 4 timer siden:

Det er der fandeme mange Kvinder som vil!!!!!!!

Det som bekymrer Havnebumsen er situationen når Maii Love forventer en skilling eller 2 og Havnebumsen kun kan finde noget lommeuld frem :x Men hun er jo ret lækker så måske når heldet tilsmiler Havnebumsen igen  så.....

Prinz har oplevet invitationer hvor der ikke skulle medbringes skillinger, så fat mod! Lige pludselig når hun ikke længere kan styre sin nysgerrighed, så får du nok også sådan en invitation :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 39 minutter siden:

Det er jeg slet ikke i tvivl om.. Så jeg stiller mig bare herover i hjørnet og piller lidt ved mine lung.. Bryster.

Kunne du så ikke lige poste et par selfies, så Bumsen kan se hvad han er skyld i?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
Midtj skrev, for 3 timer siden:

Kunne du så ikke lige poste et par selfies, så Bumsen kan se hvad han er skyld i?

Ork jo, værsgod: 

 

( . ) ( . )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 2 timer siden:

Ork jo, værsgod: 

 

( . ) ( . )

Du er alligevel blevet pænt dårlig til at tage selfies!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maii Love
DETH skrev, for 15 timer siden:

Du er alligevel blevet pænt dårlig til at tage selfies!

Jeg har mange andre kvaliteter :) Jeg giver bla. et forrygende blowjob - udligner det mine manglende evner indenfor selvportrættering? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maii Love skrev, for 1 time siden:

Jeg har mange andre kvaliteter :) Jeg giver bla. et forrygende blowjob - udligner det mine manglende evner indenfor selvportrættering? 

Lad os kalde det en formildende omstændighed ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...