Hop til indhold

Søde og uskyldige Annabelle

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde ikke planer om et besøg, men liderligheden og varmen fik overtalt mig, og med de billeder Annabelle har på sin profil, blev jeg fristet.

Adressen er samme sted som Alice (Nørrebro) er - de er 3 piger i alt i lejligheden. Parkeringsmulighederne er okay, men jeg valgte at parkere i gaden ved siden af for at være diskret.

Jeg får kontakt med Annabelle via sms og vi aftaler et tidspunkt, hvor jeg kommer forbi.

Førstehåndsindtrykket er at hun er smilende og lettere genert. Hvilket i min verden er positivt. Annabelle er en behagelig og uskyldig pige.

Hun er ret ny i gamet og det er tydeligt. Vi satte os ind på værelset og talte om detaljerne. Jeg valgte 30 min for 500 kr. Hun leverede ægte GFE og billederne ligner hende, dog har hun vist været i Disneyland i Paris og spist lidt for meget chokolade (som hun fortalte), men hellere for meget end for lidt :-)

Hun har utrolig smukke bryster og et yndigt ansigt - og hendes blowjob var utrolig god. Selve seancen var udmærket og der er value for money. Hun er her til næste weekend - jeg tror ikke denne levevej er noget for hende, så behandl hende pænt.

Lejligheden er i sig selv lidt slidt, men jeg havde ikke regnet med andet.

God aften herfra :)

Skrevet

alt det for kun 500,- for 30 min!...Du har været heldig...hun ser lækker ud. mums..

Skrevet

"billederne ligner hende, dog har hun vist været i Disneyland i Paris og spist lidt for meget chokolade (som hun fortalte), men hellere for meget end for lidt"

Er hun decideret buttet?

Skrevet
  • Author
bumkarl skrev, for 5 timer siden:

"billederne ligner hende, dog har hun vist været i Disneyland i Paris og spist lidt for meget chokolade (som hun fortalte), men hellere for meget end for lidt"

Er hun decideret buttet?

nej, vil ikke kalde hende buttet. Det sidste billede illustrerer meget godt hendes nuværende form. Det er hende på billederne.

Da jeg var sammen med Ramona tidligere på ugen, som havde en lækker fitness krop, er Annabell mere til fyldig - dog ikke noget negativt i min optik.

Skrevet

Er det ægte bryster eller har de fået lidt hjælp :-)

Skrevet

Ser ud som om der er retoucheret tatoveringer væk fra hendes bryster og ben. Hvor store er hendes evt tatoveringer?

Skrevet

Øv, kan ikke få fat i hende, og hendes annonce er væk... :-(

Skrevet

Nogle der har et nyt link til hendes annonce eller til nogle af de andre piger i lejligheden? :)

• 2 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.