Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde ikke planer om et besøg, men liderligheden og varmen fik overtalt mig, og med de billeder Annabelle har på sin profil, blev jeg fristet.

Adressen er samme sted som Alice (Nørrebro) er - de er 3 piger i alt i lejligheden. Parkeringsmulighederne er okay, men jeg valgte at parkere i gaden ved siden af for at være diskret.

Jeg får kontakt med Annabelle via sms og vi aftaler et tidspunkt, hvor jeg kommer forbi.

Førstehåndsindtrykket er at hun er smilende og lettere genert. Hvilket i min verden er positivt. Annabelle er en behagelig og uskyldig pige.

Hun er ret ny i gamet og det er tydeligt. Vi satte os ind på værelset og talte om detaljerne. Jeg valgte 30 min for 500 kr. Hun leverede ægte GFE og billederne ligner hende, dog har hun vist været i Disneyland i Paris og spist lidt for meget chokolade (som hun fortalte), men hellere for meget end for lidt :-)

Hun har utrolig smukke bryster og et yndigt ansigt - og hendes blowjob var utrolig god. Selve seancen var udmærket og der er value for money. Hun er her til næste weekend - jeg tror ikke denne levevej er noget for hende, så behandl hende pænt.

 

Lejligheden er i sig selv lidt slidt, men jeg havde ikke regnet med andet.

 

God aften herfra :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

alt det for kun 500,- for 30 min!...Du har været heldig...hun ser lækker ud. mums..

Del dette indlæg


Link til indlæg

"billederne ligner hende, dog har hun vist været i Disneyland i Paris og spist lidt for meget chokolade (som hun fortalte), men hellere for meget end for lidt"

Er hun decideret buttet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
bumkarl skrev, for 5 timer siden:

"billederne ligner hende, dog har hun vist været i Disneyland i Paris og spist lidt for meget chokolade (som hun fortalte), men hellere for meget end for lidt"

Er hun decideret buttet?

nej, vil ikke kalde hende buttet. Det sidste billede illustrerer meget godt hendes nuværende form. Det er hende på billederne.

 

Da jeg var sammen med Ramona tidligere på ugen, som havde en lækker fitness krop, er Annabell mere til fyldig - dog ikke noget negativt i min optik.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser ud som om der er retoucheret tatoveringer væk fra hendes bryster og ben. Hvor store er hendes evt tatoveringer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...