Hop til indhold

Trans København hvem skal man prøve

Featured Replies

Skrevet

Er lige kommet til København og mangler lige en Trans , nogen anbefalinger 

På forhånd tak

Skrevet

nej det er 2 forskellige personer, men de er vist samme sted. så vidt jeg kan forstå. jeg mødte Malii i Århus.. så jeg ved ikke hvem hun arbejder sammen med i københavn.

Skrevet
TheMann69 skrev, for 1 minut siden:

nej det er 2 forskellige personer, men de er vist samme sted. så vidt jeg kan forstå. jeg mødte Malii i Århus.. så jeg ved ikke hvem hun arbejder sammen med i københavn.

tak for svar -så nadies annonce her på eg -hun er mega waw-syntes fotos ligner malii-es

Skrevet

det er forskellige. men kan mødes sammen. maliies skulle vidst være lidt mere udrustet end nadie men begge har gode anmeldelser:)   

Skrevet

begge kan vamt anbefales, men ja som Red25 siger så har Malii en noget større pistol, og er ret vil med at toppe, men er også en glad bottom :) 

Skrevet

Helt klart Malii - du vil gå derfra med et stort smil på læben. Ja Malii og Nadie er samme sted. God tur og del gerne din oplevelse :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.