Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

I ganske lang tid har jeg 'lurepasset' her på siden, hvilket har ført til adskillige gode oplevelser - så det er vel på tide, at jeg begynder at betale lidt tilbage.

For en del år siden skadede jeg min skulder, og da fysioterapeuten ikke kunne hjælpe tilstrækkeligt, besluttede jeg at forsøge thai massage. Det gav gode oplevelser - men ikke fordi skulderen fik det bedre :-), trods flere dygtige massører. 

Nu går jeg så primært efter den gode oplevelse, hvilket i min verden nærmest kan beskrives med stikordene, god tid, smil og gerne grin, god kemi/stemning og intimitet. 

Andres oplevelser med Navia styrede mig ud til hende for nylig. Umiddelbart en sød, livlig, sjov, voksen pige og jeg fik det jeg kom efter. Ok b2b, hj og fællesbad. Men, en anelse mekanisk og hun havde meget fokus at få mig til at skrive en positiv anmeldelse her. Respekt for at hun skal tænke forretning, men det var lidt for meget.

Jeg leder videre efter min 'drømmepige' :-)

Skrevet

Tak, for din anmeldelse, prøv Bee, hun er en dreamqueen i min optik....

Skrevet
  • Author

Tak for rådet. Går ud fra du mener Bee i Rødovre?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.