Hop til indhold
PS44

Victoria hos mon cherie

Recommended Posts

Jeg havde læst en anmeldelse af Victoria og valgte at tage forbi hende og det fortryder jeg ikke Victoria mon cherie

Jeg blev mødt af en køn og smilende ung pige som havde en lækker krop og imødekommende adfærd - ikke for tynd eller alt for buttet men lige tilpas efter min smag;-) og så havde hun de dejligste naturlige ungpige bryster:shock: alderen passer nok meget godt til start eller midt tyverne. Hun havde nogle enkelte små tattoo's som  passede til hendes krop uden det blev for meget og enkelte piercinger.

Selve agten blev vild og intens uden at gå i detaljer men Victoria gav god lyd fra sig uden det blev mekanisk og der kom også fræk øjenkontakt periodevis- det blev en svedig omgang og efter et bad hygge snakkede vi mens jeg fik tøjet på - jeg kan nok ikke holde mig væk efter denne oplevelse med hende. Jeg kan klart anbefale Victoria.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...