Mr. 38 0 Skrevet 18. Juni, 2016 Hej. Mit første indlæg her, så håber jeg skriver det rigtige sted. Går og tumler med en fantasi om 2 piger på samme tid. Nogen der har erfaringer med nogle piger der tilbyder det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 18. Juni, 2016 Emma og Vicky tilbyder det: https://annoncelight.dk/showad/207691 De er i Odense i øjeblikket, men kommer nok til Jylland efter weekenden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. 38 0 Skrevet 19. Juni, 2016 Hej. Tak for svaret. De ser jo super frække ud. Har du erfaring med dem, som du vil dele? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 718 Skrevet 19. Juni, 2016 Jeg har besøgt Emma mange gange og Vicky en enkelt gang. Jeg har ikke prøvet dem sammen, men begge 2 er super lækre piger. Jeg er sikker på at når Emma er med skal det nok blive en god oplevelse. Emma er en af mine absolutte favoritter og der er masser af positive anmeldelser af hende herinde. Desværre ved jeg ikke hvilken by de kommer til næste gang, men du må bare holde øje med deres annoncer eller evt. spørge dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg