Hop til indhold
Nysgerrig1

Reeperbahn

Recommended Posts

Har besøgt et Laufhaus på Reeperbahn, pris 50€. i Herbertstrasse pris 50€.

Husk at aftale præcist, hvad du ønsker. Den grundlæggende dansk - fransk (til dig) er inkluderet, alt andet koster ekstra. I Herbertstrasse kan du møde meget flotte piger. God fornøjelse, men pas på.....det er en stor sexturistfælde....men fedt alligevel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nysgerrig1 skrev, den 18/6/2016 at 14:06:

Hvad ligger priserne ca. på hvis man ville hygge sig med en prostitueret i Hamborg på Reeperbahn ?

Reeperbahn, Herbertstrasse, Davidwache  mm. min. € 50,- for en spiller. Pigerne vil dog helst at man lokkes til at betale min. € 200,-, men forvent at lokkes du først til at betale lidt mere, anspores de bare til at forsøge at lokke endnu flere penge ud af dig - pas især på, hvis der dukker en extra mere erfaren pige op.

Kun på Geiz-Club kan du regne med en nogenlunde fair prisaftale - men er du ikke kendt i det der game, vil jeg istedet anbefale dig at besøge en Saunaclub, hvor du er sikker på at få noget for dine penge uden at blive bondefanget. F.eks Fantasy Lounge - entre € 100/120,- og du kan fornøje dig en hel dag med så mange unge smukke piger, du kan overkomme/lokke med på Zimmer uden krav om ekstra betaling, drikkepenge, forsøg på optrækkeri mv. - kun visse drikkevarer i baren koster ekstra: https://www.eroguide.dk/forum/topic/47371-sexclub-hamburgdk/?page=1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...