Hop til indhold
Jow

Ooh my god heaven exist

Recommended Posts

Er lige hjemkommet fra fkk harmony. 

Jeg var lidt farvet af de positive anmeldelser fra diverse brugere her på sitet. Det var grunden til at mit første rigtige fkk besøg skulle være harmony. ( havde tidligere et ganske kort visit på p club i flensburg)

Hold da kæft hvor var der mange smukke unge smilende  og glade piger.  Tror der var over 20 piger. Vejret var skod, så alle sad indenfor.

Ankom lidt over 13.00 og fik mig en bolle med skinke.  Jeg satte mig pænt nervøs i sofaen.  

Ærligtalt følte jeg mig virkelig på ude bane.  

Der gik ikke ikke lang tid så kom en mørk smuk tysk gudinde. Lidt dejlig stor i det. Men meget  nærværende og smilende. Jeg var SOLGT. Jeg fik ikke fat i hendes navn. Lille mand rejste sig pronto og vi endte selvfølgelig på zimmer. Aftalte 30 min + extra med  slik.  Dejlig pige.

Og jeg kom selvfølgelig for hurtigt,  allerede efter 15 min.  Session slut.

Lidt skuffende at det bare slutter med skuddet.

Jeg brugte lidt tid i sauna og nød omgivelserne og de smukke piger og forsøgte virkelig at Relaxe. 

På et tidspunkt satte heg mig fn sofa vef Tv området.  Smukke mørke Savanna dukkede op og satte sig. 

Vi hyggede virkelig et stykke tid og endte selvfølgelig på zimmer. Fræk sympatisk pige. Og for første gang følte jeg rigtig kemi. Måske fordi jeg tidligere har været meget nervøs.

Savannah vil være mit første valg næste gang. Sutter himmelsk. Savanvah  har min bedste anbefaling.

Efterfølgende lidt lækkert frisk grillmad  Og desværre en knap 3.5 timers køretur hjem. Grundet motorvej kø omkring neumunster.  Jeg bor tæt ved grænsen.

Jeg er stadig høj over min dag og en gentagelse er umulig at komme udenom.

Vil egentlig sige tak  til de øvrige brødre for at have henledt opmærksomheden påharmony. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at du har haft en god tur! Ærgeligt du ikke fik navnet på lidt store tysker, da jeg bestemt er til den slags piger, og lidt bekymrende at du betalte mere for slik, det har jeg endnu aldrig oplevet! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jow

Dejligt at høre, at du kan bruge skriverierne herinde til noget, og at du havde en god debut på Harmony.

Og ja, Savannah er dejlig, især til det franske. Godt valg du gjorde :-)

Øv for køen ved Neumunster. Jeg plejer at vente med at køre fra H til tidligst ved 19-tiden eller gerne først kl 20 eller 21. På de tidspunkter jeg ikke oplevet de store problemer.

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen i fanklubben, det er vanedannene.

Nogle skriver at der findes større og bedre klubber, det stemmer sikkert; men for os der bor nær grænsen ligger Harmony i en passende en dags køreafstand.

Du er ny i gamet, det ser pigerne. Næste gang er du mere selvsikker.

Personligt har jeg aldrig betalt for ekstras, og mange piger nusser lidt bagefter så man får tiden ud.

Fredag 1. juli kører jeg til Harmony hvis nogle vil med så send en PB.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Beelzeb8b skrev, for 12 timer siden:

"Ooh my god heaven exist"

Herfra får du det S, du mangler.

Hvis du synes, det er smart at skrive på engelsk, kan du så ikke gøre det korrekt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi nu til at moppe andre på grund af grammatiske fejl?

Eller er der nogen der har behov for at vise andre hvor dyyygtige de er.

Jeg forstod budskabet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Bevares, jeg indrømmer gerne at indlægget blev skrevet på Smartphone, og at det gik for stærkt (sammen med lidt rødvin). Jeg var og er sku i godt humør  :-) 

Jeg har ledt efter redigeringsknappen på indlægget, så grammatikken kunne blive korrekt, men synes ikke umiddelbart at denne findes.  :-( 

Og Ja,  jeg har haft stor fornøjelse af at læse om de øvrige brugers erfaringer herinde..

Gunger:  lad os lige se tiden an omkring 1. Juli. Hvis jeg får held med planlægningen på arbejdet, så har jeg måske en chance for tage med.  I givet fald får du en PM.

Fortsat god weekend.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Er selv lige hjemkommet fra FKK Harmony efter 2 dage i paradis

Ankom fredag aften, fint vejr og masser af mænd og flotte piger.

Var på rum med

Jana

20 årig tysk pige, med utrolig dejlig bryster, fin service

Tara

23 årig tysk pige med mellemøstlig islæt, en der tændte mig meget... flot pige

 

Lørdag ankom jeg ved åbningstid og var der til ca kl 19.00. Mange piger men ikke så mange mænd som fredag, pigerne fortalte at mange mænd kom mest for fodbold, billig entre med fadøl og grill

Var på rum med

Nicole

Ja hvem kender ikke Nicole fra Rumænien, hvis man har været på Harmony, fin oplevelse på rum.

Jessica

Ja her er min favorit pige, Jeg synes hun er totalt lækker, og hun tænder mig for vildt... Jessica er fra Rumænien, og gav en fræk omgang i kino

Karina

Helt ny pige fra Bulgarien, troede ikke jeg skulle have hende op på rum, Hun er lidt fyldig for mig, men kom til mig under solbadning, og det ene tog det andet, fik en BJ ude i solgården og bagefter tog vi på rum. Hun gav en rigtig god service, og kan anbefales

Mary

Ung pige fra Makedonien, hun er en type jeg finder tiltrækkende, havde kig på hende om fredagen, og vi havde snakket og kigget efter hinanden begge dage, men Mary blev så den sidste inden turen gik hjem igen, super fin tur på rum og hun ville meget gerne snakke da vi var færdige med sexen

 

Alt i alt en tur i Heaven, grillmad fra kl.11.00, dejlige piger, og rimeligt godt vejr

Piger jeg gerne vil se næste gang er.... ja de fleste med især Savanna, en mørk pige fra Afrika, synes hun er flot og også sød at snakke med. Derudover fik jeg anbefalet af en Tysker, der kom der ofte, at Bambi skulle være rigtig rigtig god...

Redigeret af GMB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gungner skrev, for 5 timer siden:

Skal vi nu til at moppe andre på grund af grammatiske fejl?

Eller er der nogen der har behov for at vise andre hvor dyyygtige de er.

Jeg forstod budskabet.

 

Det siger mere om dig end om mig, at du mener, at jeg har behov for at vise hvor dygtig jeg er. Jeg har ikke behov for at vise noget, men jeg synes det virker dumt at forsøge at spille smart ved at skrive engelsk, når man ikke magter sproget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære MORTEN  

Det siger utrolig meget om dig, at du gider lave 2 indlæg omkring en stavefejl.og ikke holde fokus på indholdet. 

Til din orientering, så behersker jeg det engelske sprog ganske ok. 

Tag en spiller på sofaen og nyd søndagen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
MortenChicks skrev, den 19/6/2016 at 01:09:

Det siger mere om dig end om mig, at du mener, at jeg har behov for at vise hvor dygtig jeg er. Jeg har ikke behov for at vise noget, men jeg synes det virker dumt at forsøge at spille smart ved at skrive engelsk, når man ikke magter sproget.

Få dig dog et liv mortenchicks, lige netop sådan nogle fjolser som dig, der formåede at ødelægge en ellers god anmeldelse, gør at mange ikke længere orker at anmelde noget som helst, fordi din type af smålige folk er der efterhånden lidt for mange af her på EG

Del dette indlæg


Link til indlæg
knaldehunden skrev, for 2 timer siden:

Få dig dog et liv mortenchicks, lige netop sådan nogle fjolser som dig, der formåede at ødelægge en ellers god anmeldelse, gør at mange ikke længere orker at anmelde noget som helst, fordi din type af smålige folk er der efterhånden lidt for mange af her på EG

Jeg er sådan set enig med dig. Det kan godt virke lidt småligt, men en gang i mellem får jeg bare for meget af de evindelige forsøg på at virke 'smart' med 'engelske' bemærkninger - og det bliver ikke bedre, når folk som her ikke en gang kan skrive engelsk. Det er en tendens, som er med til at forfladige vores kommunikation, og det virker dumt.

Men jeg tror ikke på, at jeg reducerer antallet af anmeldelser med min kommentar.

Redigeret af MortenChicks

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
MortenChicks skrev, for 7 timer siden:

Jeg er sådan set enig med dig. Det kan godt virke lidt småligt, men en gang i mellem får jeg bare for meget af de evindelige forsøg på at virke 'smart' med 'engelske' bemærkninger - og det bliver ikke bedre, når folk som her ikke en gang kan skrive engelsk. Det er en tendens, som er med til at forfladige vores kommunikation, og det virker dumt.

Men jeg tror ikke på, at jeg reducerer antallet af anmeldelser med min kommentar.

Og hvorfor er det så lige du tror at man gider at anmelde noget som helst, når fjolser som dig sidder klart med dumme kommentarer hvis der sniger sig en stavefejl ind .og det kan det nemt når man bruger tabs eller smartphone. Hvad skulle man få ud af at anmelde, hvis der kommer dumme kommentarer som ikke har noget med anmeldelsen at gøre ,som skrevet før få dig dog et liv mand, og tag dog en spiller så du kan slappe lidt af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
knaldehunden skrev, for 14 timer siden:

Og hvorfor er det så lige du tror at man gider at anmelde noget som helst, når fjolser som dig sidder klart med dumme kommentarer hvis der sniger sig en stavefejl ind .og det kan det nemt når man bruger tabs eller smartphone. Hvad skulle man få ud af at anmelde, hvis der kommer dumme kommentarer som ikke har noget med anmeldelsen at gøre ,som skrevet før få dig dog et liv mand, og tag dog en spiller så du kan slappe lidt af. 

Det er da godt, at din smartphone ikke laver stavefejl i den danske del af dit indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
MortenChicks skrev, for 6 timer siden:

Det er da godt, at din smartphone ikke laver stavefejl i den danske del af dit indlæg.

FJOLS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stop nu i to! eller tag den på PM, jeg personligt er irriteret over at der kommer nye indlæg i dette forum....og så er det bare jer, der gør af hinanden. VOVVOV

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne bede om kammertonen.

I må også gerne bruge rapportér indlæg funktionen, når der er en troll løs der kun provokerer for provokationens skyld.

 

Int

Del dette indlæg


Link til indlæg
Internalizer skrev, for 7 timer siden:

Jeg vil gerne bede om kammertonen.

I må også gerne bruge rapportér indlæg funktionen, når der er en troll løs der kun provokerer for provokationens skyld.

 

Int

Nemlig, og undskyld at jeg ikke brugt rapportér knappen og at jeg fylder endnu en post på tråden, selvom den intet har med emnet at gøre. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...