Hop til indhold
PS44

Angelina Angel hos seductiongirls

Recommended Posts

Hejsa - var på besøg hos Angelina Angel for et stykke tid siden men vil godt dele oplevelsen med jer. Hun er en meget køn og smuk pige med skønt smil og kvindelige former og er et sandt kunstværk på kroppen, normalt synes jeg ikke om piger med tattoveringer men hendes passede flot til hendes krop og tydeligt at tattoveringerne er af høj kvalitet. Selve agten var intens og vild uden at gå i detaljer og hun lagde ikke skjul på hun synes om min krop.! Vi havde en naturlig small talk hvilket jeg synes er fedt mens man trækker vejret mellem "omgangene";-) jeg kan klart anbefale et besøg og kan ikke udelukke et gebesøg hvis det passer ind i job, træning og gøremål - skønt at seductiongirls har så dejlige danske piger:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må sku nok også slutte mig til flokken, en af de bedste oplevelser jeg har prøvet med en gp, fed personlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter næsten 3 års cølibat fra Angelina Angel så var jeg en tur forbi denne skønhed i en time og hun er stadig lige skøn og dejlig at være sammen med. Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger og må sige hun kan være stærkt vanedannende /PS44

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...